Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Henrik? Anonym poster: ea6b1ccab8e726696ef5417e7702d95b
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 Ingen?:/ Anonym poster: ea6b1ccab8e726696ef5417e7702d95b
Gjest Vicky Pollard Skrevet 18. mars 2013 #4 Skrevet 18. mars 2013 Hhaaa, hvorfor forventa jeg meg noe kjempesært når jeg gikk inn på denne tråden
Gjest Antarctica Skrevet 18. mars 2013 #5 Skrevet 18. mars 2013 Jeg tør nesten ikke svare. Jeg er jo frekk og usaklig hvis jeg ikke liker et navn, for ikke å snakke om umoden, spydig, dust, sur og trenger psykolog. Men dette syns jeg er helt OK, så da kan jeg vel driste meg til å si det!
MammantilNurket Skrevet 18. mars 2013 #7 Skrevet 18. mars 2013 Jeg tør nesten ikke svare. Jeg er jo frekk og usaklig hvis jeg ikke liker et navn, for ikke å snakke om umoden, spydig, dust, sur og trenger psykolog. Men dette syns jeg er helt OK, så da kan jeg vel driste meg til å si det! Ja, fy filler'n, Pash ... Skam deg din lille frekkass Du er seriøst den frekkeste jeg har møtt (?!) i hele mitt liv ... Ehhh.. hvem har sagt at du er frekk? Er det den slemme damen som heter Anonym som har vært på krigsstien igjen? Ikke bry deg om henne - frekk kan hun være selv Jeg stålsetter meg slltid før jeg går inn på navnetråder ... hehe ... Henrik er et supert navn Heia Henrik!!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #9 Skrevet 18. mars 2013 Han Hænrek har rømt. Han har rømt førr å ro. Han tål’ikkje synet av kjerringa no. Tyinnkledd og bærnævva fer han t sjyen og saltstør førr hæksen – tvers gjønna snyen! Ro, ro i vijnn og sno Skjegget må rime og næsen må nyse Han Hænrek må fryse Han bråttjage båten så båtboran gøyr Han ræmje og skrik at han ror te han døyr Aildri tebakers, og aildri i hus med sånn ei førrbaskade kjerringlus! Han Hænrek har rømt . Han har rømt førr å ro. Han ryk som ei smia og bræin som ei glo Han færes så fælt at han trur, at han trur – - dein her gongen her bli det Bjørnøy-tur! Ro, ro i vijnn og sno Skjegget må rime og næsen må nyse Han Hænrek må fryse Anonym poster: 149236dd214204872d0c929d524ae825
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå