Gå til innhold

Paradise-gjengen skuffer aldri!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene deres må være kjempestolte ;)

Skrevet

Foreldrene deres må være kjempestolte ;)

Helt enig! Jeg hadde blitt oppriktig skuffet og lurt på hva jeg gjorde galt i oppdragelsen hvis mine barn i fremtiden melder seg på noe sånn.

Anonym poster: de8606603bebf4f4a684c03bd661c488

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

"At folk kom inn og så på når vi hadde sex syns æ egentlig var litt sånn respektlaust"

Haha! Men å ha sex på tv, det er greit :) *pling* Snurrer ikke akkurat fort.... :D

Skrevet

Ehem ... når det er sagt. Hvordan får man til ... eh ... det de gjorde i dusjen?? Man må da være tilnærmet like høye? Noen tips? Stå på en bruskasse? (Kjæresten min er veldig, veldig høy).

Skrevet

Mannen må bøye seg i knærne? Spørs jo hvor stor høydeforskjell det er da

Skrevet

Det kan da umulig være særlig behaglig i lengden. Det så da ikke ut som den unge friskussen i PH bøyde seg så mye?

Er redd at det hadde blitt telemarksnedslag i dusjen på Kjæresten her i gården ;)

Skrevet

Det kan da umulig være særlig behaglig i lengden. Det så da ikke ut som den unge friskussen i PH bøyde seg så mye?

Er redd at det hadde blitt telemarksnedslag i dusjen på Kjæresten her i gården ;)

Hehe. Min erfaring med sex i dusjen er at det er morsomt og sexy men ikke en stilling man holder på med alt for lenge. Men sin du sier, hvis man høydemessig passer sammen der er det sikkert bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...