Anonym bruker Skrevet 18. mars 2013 #1 Skrevet 18. mars 2013 Mitt småskolebarn har i et par mnd vært plaget med hoste. Noen dager er det bare litt, andre dager mer og da hoster han for ingenting og om natta. Nå har han også fått et digert munnsår som jeg smører Vectavir på. Han har ikke feber eller noe. Men vurderer om han burde vært en tur hos legen. Var hos legen for en mnd. tid siden og beskrev hosten for legen. Fikk da beskjed om at det ikke var noe og gjøre med. Hva ville dere gjort? Barnet sier at hosten plager han. Anonym poster: 0df9029d880f6cc4107abed5b45d6b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå