Gå til innhold

din liste over hva som for deg definerer utroskap i et forhold!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kanskje også litt usikker på hva som kan defineres som utroskap eller grunn til reaksjon. men for meg er lyving å flørting en av begynnelsen når jeg bekjymrer meg. Klåing, klining er over min grense for tilgivelse men med et men. masse klåing, klining og sex er game over.

Anonym poster: 35862179b79febb2180dd808e27b8e0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At min mann har sex med en annen dame, uten min tillatelse.

Anonym poster: 2970810059908ca0020cf50d7b7c07ea

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Alt man gjør med en annen person som man ikke kan gjøre foran partneren/ikke vil partneren skal finne ut.

Skrevet

Alt man gjør med en annen person som man ikke kan gjøre foran partneren/ikke vil partneren skal finne ut.

Signerer denne :)

Anonym poster: 1b6a2a4a9d8af65e5147671c6e574ed6

Skrevet

Dette er min leveregel, og den forventer jeg også av min partner. Kan jeg ikke gjøre det så du ser på, så gjør jeg det heller ikke når du ikke ser meg.

Skrevet

Enig med sommerfuggel i vinterland og hit og dit.

Skrevet

Setter grensen for utroskap ved gjennomført samleie eller handlinger av tilsvarende art.

Det er mye mer jeg ikke ville likt, men jeg ville ikke kalt det utroskap. I mange tilfeller tror jeg også jeg kunne tilgitt det meste.

Anonym poster: 94007eb6caa64b6dde9f716324877c9e

Skrevet

Jeg kanskje også litt usikker på hva som kan defineres som utroskap eller grunn til reaksjon. men for meg er lyving å flørting en av begynnelsen når jeg bekjymrer meg. Klåing, klining er over min grense for tilgivelse men med et men. masse klåing, klining og sex er game over.

Anonym poster: 35862179b79febb2180dd808e27b8e0e

Utroskap er når man legger innsats i å opprette og bevare en relasjon som er av en sånn art at man føler man bør hemmeligholde det for partneren.

Skrevet

Utroskap for meg handler om uærlighet og kryssing av grenser uten partnerens velsignelse. Tror ikke på stramme grenser. Hvem vet, kanskje det i en gitt situasjon hadde føltes greit om min mann hadde vært intim m andre, om ærlighet, respekt og tillit oss imellom var ivaretatt. Jeg hadde følt meg krenket om han hadde tøyd disse grensene bak ryggen min, samt prøvd å hemmeligholde det. Enda verre om det hadde pågått over tid. Men det å ha en platonisk nærhet til noen andre som jeg blir utelukket fra kan kanskje føles vel så ille som et evt samleie?

Jeg vil iallefall være med å definere disse grensene fortløpende, så lenge vi viser hverandre den respekten, kan vi sette pris på fleksible grenser.

Skrevet

Utroskap for meg er fysisk sex med en annen person uten tillatelse.

Min mann definerer utroskap utelukkende som samleie med en annen uten tillatelse.

Jeg synes det blir vel strengt å karakterisere alt man ikke ville likt å gjøre foran en partner som utroskap. Det er mange aktiviteter jeg ikke gjør foran partner, dobesøk, onani ect. Vi er ikke så åpne med hverandre at vi deler absolutt alt. Tror egentlig det bevarer spenningen i forholdet ;)

Anonym poster: fc4ac3202cab24162b7d22e4923e78c7

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det hun sa

Skrevet

Jeg definerer ikke utroskap i andres forhold, kun i mitt eget.

For meg vil det oppleves som utroskap om min partner forelsker seg i en annen og gjør noe med det. Ikke nødvendigvis om min partner ønsker eller har seksuelle relasjoner med noen andre, så lenge det ikke er i kombinasjon med emosjonell tilknytning.

Anonym poster: 9618f40cde8e7781c246849276cd0453

Skrevet

Utroskap for meg er fysisk sex med en annen person uten tillatelse.

Min mann definerer utroskap utelukkende som samleie med en annen uten tillatelse.

Jeg synes det blir vel strengt å karakterisere alt man ikke ville likt å gjøre foran en partner som utroskap. Det er mange aktiviteter jeg ikke gjør foran partner, dobesøk, onani ect. Vi er ikke så åpne med hverandre at vi deler absolutt alt. Tror egentlig det bevarer spenningen i forholdet wink.png

Anonym poster: fc4ac3202cab24162b7d22e4923e78c7

Så bokstavlig er det jo ikke. Samboeren min vet om at jeg driter, onanerer og skifter tampong, til tider vet han når jeg gjør det også. Dette er ikke noe jeg gjør i det skjulte, og jeg kan si foran han at nå går jeg på do, jeg blir en stund. (Selv om jeg prøver å overbevise han om at jeg utelukkende lager blomster og vaniljelukt). Jeg kunne ikke si at nå går jeg og tafser på herr Gundersen, og jeg blir en stund. Eller nå går jeg og ser herr Gundersen dypt inn i øynene mens vi snakker om hva vi skulle gjort om du ikke fantes (noe jeg ikke synes er ok, for eks.) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...