Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er kjempe redd for at andre folk ikke skal like meg. Det er skikkelig plagsomt! Jeg har venner, både bestevenner og "sosialvenner". Er det flere som også sliter med tanken på at noen andre ikke liker deg? Anonym poster: 88d8e8df80a0fa3ca55043cc0e4221c1
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Ja, hadde det. Men heldigvis vokste jeg fra det. Noe sitter fortsatt igjen, men når jeg merker noe til den ekle følelsen "oh hva kommer hun til å tro om meg" så tar jeg kraftig tak i meg selv og tenker "DRIT I DET". Anonym poster: bb03f777b63924bd15dba6e0a59bc42f
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Man kan dessverre ikke bli likt av alle Noen ganger sier man, gjør man, eller tar man avgjørelser som ikke er like populære hos andre. Det viktigste er at du er deg selv og står for dine meninger. Ekte venner tar deg for den du er. Dessuten, enkelte ganger må man bare være enige om å være uenige
Gjest Antarctica Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Jeg vet med sikkerhet at enkelte ikke liker meg. Og lever godt med det! Jeg trenger ikke bli likt av alle, tenker jeg da. Hva kan du gjøre for å greie å drite litt mer i om folk liker deg eller ikke? For du vet, ingen kan bli likt av alle, da må man jo være totalt fargeløs.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Jeg vet med sikkerhet at enkelte ikke liker meg. Og lever godt med det! Jeg trenger ikke bli likt av alle, tenker jeg da. Hva kan du gjøre for å greie å drite litt mer i om folk liker deg eller ikke? For du vet, ingen kan bli likt av alle, da må man jo være totalt fargeløs. Jeg synes du kan være nokså spydig egentlig.. Kjenner at kjemien din ikke passer med min. . Anonym poster: 50c0c30c4f3e20c5886dbabc3a25761d
Gjest Antarctica Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Jeg vet med sikkerhet at enkelte ikke liker meg. Og lever godt med det! Jeg trenger ikke bli likt av alle, tenker jeg da. Hva kan du gjøre for å greie å drite litt mer i om folk liker deg eller ikke? For du vet, ingen kan bli likt av alle, da må man jo være totalt fargeløs. Jeg synes du kan være nokså spydig egentlig.. Kjenner at kjemien din ikke passer med min. . Anonym poster: 50c0c30c4f3e20c5886dbabc3a25761d Det er vel nettopp sånne ting jeg lever godt med. For jeg ser ikke verdien i å viske ut min personlighet tilstrekkelig til å bli en allroundperson som alle kan tolerere. Når det er sagt, er spørsmålet mitt ikke spydig ment i det hele tatt, det er til HI: hvilke verktøy kan du bruke for å legge til side andres meninger om deg? For det er 7 milliarder mennesker på jorden, og det er umulig å tilpasse seg alle dem. Kanskje svaret er å akseptere seg selv og like seg selv, og anta at man er OK uansett om det fins noen man ikke har kjemi med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå