Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet til min sønn?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Ok, hvis du syns synd på barnet mitt pga navnet, så lever jeg godt med det. Håper du duller ekstra med stakkaren av den grunn. Et navn er ikke en person. Et navn er et antall bokstaver satt sammen i en rekkefølge. Ingen grunn til å forsvare seg som om det gjaldt hjerteblodet.

godt er nå det at ikke du passer barn-isåfall stakkars..

Du mangler en antenne

Anonym poster: ecf2b67b4944ac210098f7e5596ca9dc

Herre Gud.

Et kvinnfolk annonserte en gang her på forumet at ungen skulle hete Cæsar Alexander Eros Vegas.

Selv om hun og gubben syntes det var fint, så ER det dårlig gjort. Lar seg ikke underslå. Vil man sende ungen ut i livet med dette som ballast, mangler det antenner flere andre steder.

(Passer forresten unger ofte. Især mine egne. Det går som regel helt greit, selv om jeg sier hva jeg mener når folk spør konkret. Å være ærlig er ikke alltid feil vøtt.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, hvis du syns synd på barnet mitt pga navnet, så lever jeg godt med det. Håper du duller ekstra med stakkaren av den grunn. Et navn er ikke en person. Et navn er et antall bokstaver satt sammen i en rekkefølge. Ingen grunn til å forsvare seg som om det gjaldt hjerteblodet.

godt er nå det at ikke du passer barn-isåfall stakkars..

Du mangler en antenne

Herre Gud.

Et kvinnfolk annonserte en gang her på forumet at ungen skulle hete Cæsar Alexander Eros Vegas.

Selv om hun og gubben syntes det var fint, så ER det dårlig gjort. Lar seg ikke underslå. Vil man sende ungen ut i livet med dette som ballast, mangler det antenner flere andre steder.

(Passer forresten unger ofte. Især mine egne. Det går som regel helt greit, selv om jeg sier hva jeg mener når folk spør konkret. Å være ærlig er ikke alltid feil vøtt.)

Jeg tenker: Okej, deres barn og deres valg.

Men absolutt IKKE stakkars unge.

Du er virkelig ikke klar over hvor godt du har det i Norge-for da hadde du aldri uttalt deg så umodent her inne Pashla.

Gjest Antarctica
Skrevet

OK. Gratulerer med barnet. Håper du revurderer navnevalget.

Man kan jo like og mislike ting i hverdagen uten å måle det opp mot de fattige barna som sulter i hjel, da.

Skrevet

Man kan jo like og mislike ting i hverdagen uten å måle det opp mot de fattige barna som sulter i hjel, da.

Hahahaha

Lo godt her jeg satt! Revurdere navnet fordi en Pashla på ett forum ikke liker det? Nei vet du hva!

Og gutten min er 5 år gammel og er en lykkelig tass.

Har 2 bekjente som har brukt både Adin og Andre til sine ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Hahahaha

Lo godt her jeg satt! Revurdere navnet fordi en Pashla på ett forum ikke liker det? Nei vet du hva!

Er han 5 år må jeg nok gi meg på mine forsøk i å omvende deg.... ;-)

Skrevet

Hahahaha

Er han 5 år må jeg nok gi meg på mine forsøk i å omvende deg.... ;-)

Hadde nok ikke fått det til uansett kjære deg.

Håper du har bedre ting å fordrive dagene dine med?

Huff-fritidspr..

God natt Pashla

Skrevet

Stakkars barn?

Da har du ikke sett alle barna som sulter i Afrika din dust.

Nei, vi er heldige her i landet. Men noen foreldre kan ikke lene seg tilbake og være glade for det, de må ødelegge litt for barna sine likevel.

Herregud så frekk du er?

Ødlegge fordi gutten min heter Adin Andre?

Hva heter din unge? Jeg tenker stakkars barn med den sure og spydige mora!

Men HI, du har jo selv spurt?

Anonym poster: 0d4dd92f7a691bbb0b246b00cb0bcffe

Skrevet

Må si meg enig med Pashla her altså. Hva vil du med denne tråden? Ingen som tråkker på noen, du fikk jo bare svar på det du spurte om? "Stakkars barn" er vel en mening? Og reaksjonen din er jo fire ganger mer usaklig enn noen andre innlegg her?

Skrevet

Adin høres ut som en iraker

Anonym poster: 93a69ed23e424e71cfc9cf74aeafc213

Skrevet

Okej.

Han heter Adin Andre smile.png

Jeg håper da ikke det. Ingen deler er navn. Adin har jeg aldri hørt om. Andre (uttales som "andre", f.eks. "andre folk") er en harry skrivefeil for det franske navnet André, som i seg selv er ganske harry i norsk sammenheng siden den norske versjonen er Andreas.

Anonym poster: 056c78b6c435cc34f6cdc2b4a7997a77

Skrevet

Hvorfor spør du oss om hva vi syntes om navnet til din sønn? Hva vil du med innlegget? Du har jo ikke tenkt til å bruke meningene våre til noe tydeligvis. Han har jo hatt navnet i 5 år. Og siden du spør, jeg syntes navnet ikke er fint. Litt lavstatus navn, unge foreldre uten utdannelse.

Anonym poster: f0db4aad2d708fff4751ec364f7fc220

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...