Gladjenta1987 Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Heisann alle sammen! Håper alle gravide nyter svangerskapene sine og koser seg med magene Imorgen blir jeg uke 37 (termin 11.apr) og skal til min jordmor for vanlig kontroll og får å få modningsakupunktur for første gang! Har en sønn på snart 3 år, hadde ikke noe modningsgreier med han, men fikk akupunktur under fødselen med han for å ta opp riene, noe som hjalp veldig. Så jordmor tenkte at modningsakupunktur kunne hjelpe meg med en raskere fødsel og kanskje ikke gå over tida osv. Gikk ikke over tida noe særlig sist altså, sønnen vår kom 3 dager etter termin Men har hatt masse plager dette svangerskapet og så og si vært sykemeldt hele tiden 100% fra uke 16 av. Har bekkenløsning som plager og gjør mye vondt. Så det jeg lurer på er, til dere som har prøvd modningsakupunktur; hvordan foregikk det? Ga det noe utslag? Var det vondt? Og hva kan man vente seg etter en slik time? I tilegg lurer jeg på om noen vet om jordmor kan sjekke om du er begynt å modnes? Er det kleint å spørre om kanskje? Og kan man evnt kjenne det selv? Hehe, spør og graver mye jeg nå, men er veeeeldig spent frem til fødsel nå Lurer også på om noen har prøvd denne berømte sexen for å sette i gang modning og evnt fødsel? Hva har dere prøvd og har det funket? Noen stillinger å anbefale?
Viiii Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Gikk til modningsakupunktur med nummer 2. Var helt umoden ved kontroll for i gangsettelse 4 dager før termin. Ble satt i gang ut på kvelden og etter pille nr 2, så fikk jeg kjapt rier og fødte veldig kjapt. Kan være akupunkturen som virket... Denne gangen prøver jeg uten akupunktur :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå