Gå til innhold

Har du lyst til å dra på kjærestetur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller foretrekker du venninnetur?

Mannen ser jeg jo hver dag, så hvis jeg skal bruke penger på en miniferie uten barn vil jeg dra med venner. Ingen som forventer sex og man kobler helt av fra hverdagen.

Hva velger du?

Anonym poster: 88816e898309c0a7098b9e613608b8e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger kjærestetur. Skal man først et sted uten barn er det fint å kunne være bare kjærester en helg, og ikke foreldre. Jeg tror alle forhold trenger det.

Skrevet

Kjærestetur. Det er noe mannen min og jeg absolutt burde gjøre nå. Vi har ikke hatt tid helt for oss selv på 4 år(bortsett fra et par timer en sjelden gang).

Anonym poster: ecf2a40a716fba16854752d1e2a7eb7f

Skrevet

Forventer sex? Jeg vil da ha sex jeg også...

Jeg liker begge deler, men kan ikke komme på noe tilfelle der jeg heller vil ha med en venninne enn mannen, han er jo min beste venn.

Skrevet

"Ingen som forventer sex"... Utrolig trist om det er slik forholdet deres er.

Drar helst med gubben og nyter alenetid og herlig hotell-sex ;)

Anonym poster: e229b6b094b286bdcfe2ec0601a76966

Skrevet

samboeren <3

Skrevet

Heldige dere er :)

Når jeg reiser bort og kan sove uten barn som våkner om natten og står opp før hanen galer så er søvn det som frister meg. Ikke sex. Mannen derimot ser alltid for seg en sex-weekend ;)

HI

Skrevet

Heldige dere er :)

Når jeg reiser bort og kan sove uten barn som våkner om natten og står opp før hanen galer så er søvn det som frister meg. Ikke sex. Mannen derimot ser alltid for seg en sex-weekend ;)

HI

Men hvorfor skal sex ha noe som helst med hvor mye søvn dere får..? Er da mulig å ligge med hverandre på andre tidspunkt enn 11 på kvelden...

Skjønner mannen din godt, jeg. Endelig er dere borte fra unger, kjas og mas og kan nyte hverandre (OG sove) og så vil du ikke? Da hadde jeg blitt skikkelig skuffa...

Anonym poster: e229b6b094b286bdcfe2ec0601a76966

Skrevet

Måtte jeg valgt mellom det ene eller det andre, så ville jeg definitivt valgt kjærestetur! :) Men det sier vel mest om forholdet :)

Synes egentlig ikke at de to turene kan sammenlignes...

Anonym poster: 5ede3f65e44ba2d9eac5b0055905adf1

Skrevet

Heller kjærestetur enn venninnetur :D

Anonym poster: d72e2c28b0307f4131a54403168c1ad3

Skrevet

Jeg hadde forresten også følt meg fryktelig såret og nedprioritert hvis mannen heller ville dratt på guttetur når vi først hadde mulighet for en barnefri helg.

Skrevet

Ja takk, begge deler.

Skrevet

Kjærestetur! Han (og barnet vårt) er den eneste jeg orker å leve tett innpå mange dager i strekk. + at jeg hadde likt å bare være kjærester en stund, og kunne ha sex når som helst på døgnet.

Skrevet

Jeg hadde valgt kjærestetur, men mye høyere på lista står familietur. :)

Skrevet

Kjærestetur! Klining, sex og nye opplevelser! :D

Skrevet

Med mannen. Foretrekker å gjøre ting og dele opplever sammen med mannen. Dessuten vil jeg gjerne ha sex når jeg er på tur og vi har muligheten til å være helt for oss selv.

Skrevet

Kjærestetur, uten tvil :)

Anonym poster: bb2a9c9570e1852ae107dc161659c4a3

Skrevet

Kjærestetur!!!!! :)

Anonym poster: e2922c40bad38e68c50e26c806855684

Skrevet

Helt klart kjærestetur.

Det å ha sex på tur påvirker da heller ikke hvor mye søvn man får, er man på tur uten barn rekker man fint både å oppleve hyggelige ting sammen, ha sex og å sove ut.

Anonym poster: 7d9b64d5dd3d762835526dbefe35b656

Skrevet

Kjærestetur! Vi var på deilig hyttetur uten barn i helgen, bare oss to. Det var fantastisk å sove så lenge vi orket, sitte i stillheten og bare nyte hverandre. Vi hadde masse deilig sex og mange fine samtaler, og jeg føler meg så uthvilt og fresh i dag. Herlig!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...