Gå til innhold

Sprakk innfor svigerfar idag... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyoperert og har mye vondt. Hopper rundt på krykker ellers så har jeg fått beskjed om å belaste benet minimalt. De 2 eldste har vært på krigstiden i hele helgen og kranglet som noen tullinger! Jeg er ellers en rolig person som passer på språket når det er barn i nærheten. Svigerfar var så snill og tok med ungene på skitur idag. Når de kom tilbake så begynte de å krangle med engang de kom inn døra! Jeg hadde hoppet meg bortover gangen for å være høffelig å hilse på svigerfar. Sier ifra til barna at nå er det nok med kranglingen men de hørte ikke etter og den ene dyttet den andre sånn at den ene fløy rett inn i det opererte benet mitt. Dette gjorde så vondt at jeg skreik kjempe høyt : FAEN!! Gå på rommene deres!! Før jeg snudde meg og hoppet tilbake på stua for det gjorde så vondt. Snakket med barna når de kom ut fra rommene etter at svigerfar hadde reist og beklaget reaksjonen min og fortalte at jeg var lei kranglingen dems og at jeg ble så sint fordi det gjorde så vondt. Vi ble perlevenner etterpå så ikke noe å si på den saken men er så flau over reaksjonen min og at svigerfar så dette! Huff at jeg måtte skrike sånn!!

Anonym poster: a37caa6dac56e81241d88e8ed8518431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke sende han en sms og forklare det. Litt sånn typea. Takk for at du tok me unga på ski.beklager at du fikk med deg mitt lille utbrudd. Fikk så vondt da ungen kom bort på foten rtc ;) han skjønner nok det!

God bedring!

Skrevet

Han så sikkert at du fikk kjempe vondt? Hvem som helst hadde hylt ut et banneord om noen hadde smelt borti et nyopert ben.

Du er sikkert tilgitt ;-)

Skrevet

Hvorfor skal du være flau fordi du reagerte helt menneskelig på noe som gjorde vondt?

Skrevet

En slik reaksjon er helt ok - det er bra for barn å lære at man må passe på andre mennesker. Bare slik man begynner å forstå konsekvenser og empati tenker jeg... Du håndterte det bra ved å prate med dem i etterkant :)

Tror svigerfar skjønte reaksjonen veldig godt, men det er jo bare å sende ham en sms om at dere har blitt gode venner igjen etter en forklaring på ditt utbrudd :)

Anonym poster: 75bbf0cd4911c36e45a75e7f1b6681b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...