Gå til innhold

I trafikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva irriterer deg mest når du er ute å kjører?

Holdt på å kjøre på en kar i dag fordi han "glemte" blinklys. Blir så irritert på sånt. Trur verden hadde vært bedre hvis vi alle kunne huske blinklys,hehe...

Anonym poster: 1736d6c01a204e8a0dbe8dd8b0720dd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk som ligger og vipper på fartsgrensa er ganske irriternde... er mange som burde gi faen i og kjøre bil. jeg kjører lastebil om dagene og ser mye rart om dagene... det var til og med en som klarte og kjøre inn i siden på lastebilen her om dagen, og når vi stoppa ga han bånn gass og stakk av.... ikke mye merkene på lastebilen, men fy faen og den andre bilen så ut....

Skrevet

De som ligger 20 kmt under fartsgrensa når kjøreforholdene er bra.

Manglende bruk av blinklys.

Skrevet

Det som irriterer meg aller aller mest og så masse at jeg blir sint nå når jeg tenker på det er egoistiske folk. Folk som hiver seg ut på veien før meg når de har vikeplikt og jeg må stå på bremsen. Er deres tid viktigere enn min??

Eller som ikke blinker eller ligger riktig plassert.

Og rett etter det kommer de som ligger 60 km/t i 80 sonen, 70 sonen, 50 sonen og ja 40 sonen.

Er mange folk som ikke skulle hatt lappen ja.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Når bussen står stille og blinker inn på holdeplassen, og du kjører rolig opp på siden. Da skifter sjåføren retning på blinklyset og bare begynner å kjøre ut i veien! Opplevde det i går :( hadde han blinket ut før jeg passerte hadde jeg selvfølgelig bremset ned og sluppet han fram. Men når han står og blinker inn mot holdeplassen så stopper jeg jo ikke og venter i tilfelle han skal finne på å kjøre.

Busser som ikke overholder vikeplikten

Folk som ikke skjønner "flette"prinsippet, men presser seg fram

Når det er milelang kø på hovedveien og det står en stakkars på en sidevei og skal ut på hovedveien. Hvorfor ikke slippe han fram? Ser jeg det står biler/køer på sideveien bremser jeg ned, blunker med lysa og slipper inn et par tre biler. Men virker som jeg er litt alene om det ;)

Skrevet

Jeg irriterer meg over folk som må ha minst 50 meter, om ikke enda mer, til bilen foran seg når det er tett kø. Opplever nesten daglig å bli stående i kø fordi bilene foran meg ikke klarer å følge på et sted for det går av en avkjøring ca 200m lengre frem, som jeg skal kjøre av og køen ikke hadde trengt å starte før etter den avkjøringen. Selvfølgelig ikke lang tid jeg blir stående, men likevel veldig irriterende!

Og de som ikke bruker blinklys er selvfølgelig irriterende. Det som forundrer meg mest, er at det er de som virker som de har dårligst tid i trafikken som ikke bruker blinklys. Skjønner de ikke at trafikken vil gli bedre om alle bruker blinklys??

Anonym poster: 9d3f3011ff5ed0714172ecd0f9463c4c

Gjest Gullguttene
Skrevet

Ikke bruk av blinklys

Misforstått rundkjøring-kjøring

Ligger under fartsgrensa når det er bra føre

Ikke fletter i rushen/slipper inn folk fra sideveier

Bytter fil tre ganger i minuttet på motorveien for å spare tid i rushen. Hallo? Du sparer ikke ett minutt en gang, kutt ut.

Og folk som ligger alt for nære bilen foran. Faen, jeg har unger i baksetet, ligg unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...