Gå til innhold

Mener du at klining er utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid tenkt at sex er utroskap, og at klining er noe man selvsagt ikke bør gjøre med andre enn den man er sammen med- men at det ikke kvalifiserer til utroskap.

Anonym poster: e720285b55bcb163477e46f29e2565f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i mine øyne er det absolutt det!

Anonym poster: 832a64c6be0fdbef1729485218697e08

Skrevet

For meg er det under visse forutsetninger helt i orden at min partner både kliner og har sex med andre, så for min del er det ikke utroskap.

Men hva som anses som utroskap er nødvendigvis opp til partene i en samlivsrelasjon, og ikke noe man kan komme med et generelt fasitsvar på.

Anonym poster: 0f0dfff2b3e52302cf8059e8dd0b9635

Skrevet

Helt klart! Hvis mannen min hadde funnet på å kline med noe andre hadde han fått gjennomgå.

Skrevet

Jeg synes det.

Synes du det hadde vært greit hvis mannen din hadde gjort det med en annen dame da, HI?

Skrevet

Ja, for meg er det en intim handling og absolutt utroskap.

Skrevet

JA!

Anonym poster: 701076481a7088904f5b954fb70b6d37

Skrevet

Eller snu på det og spør om klining er TROskap..

Anonym poster: 72d56a8676dc855c0adf2b5d617a7473

Skrevet

Ja det syns jeg absolutt. Klining kan jo faktisk være mer intimt enn sex, og kan oftere være følelser involvert.

Anonym poster: 51fc49875861da9a8585c0a548070d75

Skrevet

Ja!

Anonym poster: f8f587bb18660a5487ad5e1b8ba9adc0

Skrevet

Tror ikke du kan være særig gammel!

Sånn i sutten av tenårene drev vi å snakket om kining, og roting, og knuling som uike stadier i troskap, eller i forhold til hvor angt man kunne og ville gå om man var intressert.

Vel, nå er jeg voksen og verken jeg eller mannen har behov for å ha disse grensene. Hva vi gjør oss i mellom er etter hva som passer oss. Og å gjøre noe som helst sikkete på andre er helt uaktuelt, det er ikke engang en problemstilling.

Anonym poster: fc2b8757eb23183f05a4de5cee0ef58d

Skrevet

For meg er en enkel regel at man ikke bør gjøre hva man ikke kunne gjøre med mannen til stede. Så klining med en annen er ikke ok.

Skrevet

Helt klart!

Anonym poster: 4c597c3e2c0c83b6c6a1eb82e60c7a33

Gjest Antarctica
Skrevet

Alt man føler trang til å skjule for den andre er vel en slags utroskap. Når eksen min drev og sendte SMS-er til en dame med telefonen på lydløs innstilling, så er jo det også en form for utroskap. Eller i alle fall en form for bedrag.

Gjest yrild
Skrevet

Ja og nei. Klining er selvfølgelig heller ikke lov, men å kunne komme så langt som til å kle av seg klærne og ligge med noen... det er mye mer alvorlig.

Skrevet (endret)

Absolutt!

Til og med ikke Julia Roberts i Pretty woman kysset på munnen, det var for intimt :D

Endret av Dataverket
Skrevet

Når jeg tenker utroskap er det sex og forhold.

Klining er i grenseland og er en handling jeg ikke vil akseptere, men jeg ville ikke brutt opp en familie for det.

Om jeg hadde fått vite at det var et engangstilfelle og at det aldri ville skje igjen ville jeg personlig latt det glatt passere, selv om mannen ville absolutt fått hørt det.

Skrevet

Ja. Klining kan jo ofte være mer intimt enn sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...