Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Jeg elsker å danse swing bl.a , men mannen er ikke så glad i å danse og han er heller ikke noe flink. Før jeg møtte han, så danset jeg hele tiden på fest. mannen min liker ikke at jeg danser med andre, så da gjør jeg det bare litt og da med hans venner/kollegaer som han da føler seg komfortabel med. I går var jeg på disko uten mannen og danset både alene og med menn. Har nå dårlig samvittighet, men jeg har ikke gjort noe galt egentlig. Det er bare det at jeg føler mannen min blir ført bak lyset:( Jeg var så lykkelig i går kveld at jeg på en måte lever på det enda. Følte meg flott og fin og koste meg uten at det ble uanstendig (tett slow f.eks). Bør jeg ha dårlig samvittighet? Anonym poster: aa66974d46e3f32208e00cdfa3188cb9
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Nei. Danser ofte med andre på byen. Mannen bryr seg ikke om det.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Jeg danser med alle andre enn mannen Mannen til besteveninna er kjempe flink å danse, så vi pleier å danse Mannen bryr seg fint lite. Har da ingenting å si om du danser med andre vell? Anonym poster: ebc54e82fccafc43f5d5b5a21efab91c
ms.Pond Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Det kommer helt an på dansen. Var på en bygdedans uten mannen for en stund siden, og da ble jeg bedt opp av noen. Danset gjerne, så lenge det er sånn type swingdans og lignende. Roligdanser, sånn typisk holde hverandre tett og hodet på skulderen, holder jeg meg unna, de er forbeholdt mannen Men du vet best selv hvor grensen går. Har du ikke lyst til å fortelle mannen det, så var det kanskje ikke helt greit, men hvis du godt kan si det over frokostbordet så er det i orden. Det er ialle fall min huskeregel, hvis jeg skulle være usikker Til neste gang kan dere jo klarlegge et par kjøreregler på forhånd om hva som er greit og ikke ift dansing og sånt på byen. Det er nesten bare dere som kan bestemme hvordan det skal være mellom dere
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Jeg danser stadig vekk med mannen. Min regel er at jeg skal ikke gjøre noe som jeg ikke ville at mannen skulle ha sett hvis han kom inn.. Anonym poster: 5ede18093ca82e551706c84d6676a624
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Mannen er plaget med sjalusi derfor kan jeg ikke si det. Jeg danser ikke tett slowdans eller noe, bare sånne med mye futt og fart.. Jaja, jeg får holde det for meg selv. Det blir lenge til neste gang.. Hi Anonym poster: aa66974d46e3f32208e00cdfa3188cb9
Himmel og hav Skrevet 17. mars 2013 #8 Skrevet 17. mars 2013 Skal det at mannen din misliker at du gjør noe så uskyldig som å danse swing med andre menn få ta fra deg noe som gir deg så mye glede? Er det riktig da? Så lenge du vet at du bare gjør det for dansens skyld, og at hvem du danser med ikke spiller noen rolle, så burde han kunne holde sjalusien for seg selv. Sjalusien er hans problem. Det skal ikke være slik at du skal gjøre urimelige forsakelser for at han ikke skal bli sjalu. Og, ja, jeg danser ed andre menn, og mannen min danser med andre damer. rett og slett fordi det er gøy å danse.
*Lissi* Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Selvsagt. Trener flere ganger i uken også med en kompis. Mannen har ikke noe imot det. Han vet at jeg elsker han.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 Det hender. Min kjære danser ikke. Han er heller ikke av den sjalu typen.
frk Nilsen Skrevet 17. mars 2013 #11 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Ikke ofte jeg får mannen opp på dansegulvet så da danser jeg heller med andre Ikke noe problem! Gidder ikke mase på en som ikke synes det er like stas å danse Endret 17. mars 2013 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #12 Skrevet 17. mars 2013 Ja, men jeg vet hvor hans (og mine egne) grenser går. Jeg ville aldri danset med andre på en måte jeg ikke ville likt at han danset med andre på. Han vet derimot ikke hvor mine grenser går og kan danse med damer på en måte jeg ikke setter pris på. Anonym poster: 52a1296357ab0af5a0d176a190b9dbd8
Appelsinpiken Skrevet 17. mars 2013 #13 Skrevet 17. mars 2013 Ja, det gjør jeg. Mannen må sjenkes for å bli med på dansegolvet. Selv elsker jeg å danse
*Yuna* Skrevet 17. mars 2013 #14 Skrevet 17. mars 2013 Ja, det gjør jeg. Mannen må sjenkes for å bli med på dansegolvet. Selv elsker jeg å danse Samme her
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #16 Skrevet 17. mars 2013 Danser helst ikke med noen jeg heller... Men, min kjære liker helst ikke at jeg danser med andre. Da vil han danse med meg selv sier han:) Anonym poster: 1c4c9ff0cf8ff3e3de8aeec9ad7ec426
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå