Gå til innhold

Overgitt over hvor frekke noen er.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En gammel bekjent av meg spurte før helgen på FB om noen hadde arveklær å avse. Har sett tidligere at hun er blitt alene, er arbeidsledig og hun har et barn som er året yngre enn mitt. Var flere som kontaktet henne, blant annet jeg. Hun mottok masse inne-og uteklær hos meg, ski+sko+ staver, joggesko, timberland goretec sko og støvler. Leverte både fjorårets parkdress og årets vinterdress som fremsto som nye.Det var nesten 3 sekker med utstyr.

Jeg skrev både på FB, og sa når jeg leverte at klærne måtte leveres til flyktningehjelpen når hun var ferdig med det. Jeg har brukt levere klær der.Det lovte hun å gjøre.

Idag ligger mesteparten til salgs! Både det jeg leverte og det hun fikk hos andre. Ser flere har reagert og jeg er litt sjokkert nå. Greit at hun kan slite økonomisk, men dette syns jeg var utrolig smålig. Jeg blir i tillegg lei meg for jeg vet at det fins andre som jeg hadde håpet også skulle få bruk for klærne:(

Jeg blir nok si noe neste gang jeg møter henne.

Må si som i reklamen: jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffa!!

(og måtte få det ut;)

Anonym poster: b21c43a70ed342a9168010f8d83e5126

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, den er drøy ja....

Anonym poster: 3426da5e3bc352fa2a031f40d754b668

Skrevet

Det var drøyt! Er du sikker på at der hun som selger?

Anonym poster: e3360aa101040b927c5086f9d00b3ccc

Skrevet

Jeg hadde sagt akkurat hva jeg mente om det. Ekstra frekt når du spesifiserte at hun skulle gi det bort etterpå.

Anonym poster: fcddd9b9d10e00adc0ac9ebc31cd6bef

Skrevet

Ja. hun hadde beskrevet noen av klærne, og skipakken og dressene lå ute med bilder. Ser det er fjernet nå, for var mange som ville kjøpe pga lave priser og at klærne var så pent brukte. I tillegg var det en del som hadde reagert. Lå jo bilder av klær hun hadde fått hos andre også!

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns du kan si at du gjerne tar det tilbake siden hun ikke har bruk for tingene.

Skrevet

Hadde krevd å få klærne igjen!! Snill du er så gav bort så mange flotte klær, men tenk på alle de som faktisk sliter og som hadde hatt brukt for klærne:( Kipt at slike folk skal ødelegge givergleden hos mennesker som virkelig trenger det!

Hadde ringt på døren hennes å krevd klærne tilbake jeg!!

Anonym poster: fcfab9171db1bb7bae8f934b6d4baba6

Skrevet

Kanskje hun trengte pengene til å kjøpe mat?

Skrevet

Da hadde jeg blitt skikkelig sur. Bedt henne levere det tilbake siden de tydeligvis ikke trenger det.

Hvis hun trengte penger til mat kunne hun heller sagt det, ikke juge.

Utrolig frekt

Skrevet

Kanskje hun trengte pengene til å kjøpe mat?

Så da mener du det er greit?

Skrevet

Syns du kan si at du gjerne tar det tilbake siden hun ikke har bruk for tingene.

Einig. Synes dette var råfrekt!

Skrevet

Dette var frekt ja! Fysj... Jeg blir litt overrasket når folk som arver klær selger de samme klærne når barnet er ferdig med dem, litt sånn... du, de klærne fikk du jo gratis av meg, spekulant...

Anonym poster: d559f47fc0103a7e344bf13296b84235

Skrevet

Det var frekt, jeg skjønner ikke at hun "tør"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...