Gå til innhold

Blir så irritert (advarsel: teit venninnekrangel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde avtalt med to venninner at vi skulle ut på noe i formiddag. Fikk melding fra hun ene om at hun ikke orket siden det var så kaldt og at hun ble hjemme. Jeg hadde det litt travelt så jeg rakk ikke svare og dro for å møte hun andre. Når vi hadde satt oss ned svarte jeg hun første venninna (hun som ikke kom) at det var helt greit at hun ikke ble med og at vi nå var på cafè siden det var kaldt, men at jeg kom innom henne senere. Da ble hun kjempe sur for at jeg hadde dratt fra henne og ikke hadde ventet på henne. Skrev til henne at hun hadde jo sagt at hun ikke ble med, men at jeg beklaget om jeg hadde misforstått.

Nå er hun kjempe sur på meg. Herregud, er ikke det litt sært?

Anonym poster: 7467c7f31fe748c02fc213b419dd2fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ ? Hun sa hun ikke kom, men ble sur fordi du ikke ventet ?

Skrevet

Dere hadde avtalt å gjøre noe ute? Og hun ble ikke med for at det var for kaldt?

Dere dro heller på kafe (inne)uten å høre om hun ble med?

Anonym poster: bcbf1b134e1a524dabfc033938b0b70b

Skrevet

Hvor gammel er denne venninnen? 14 år?

Jeg trodde det bare var fjortiser som oppførte seg som...

Skrevet

Dere hadde avtalt å gjøre noe ute? Og hun ble ikke med for at det var for kaldt?

Med ute mente hun sikkert ute av huset. Da var vel venninnen klar over at kafè var et alternativ.

Anonym poster: 97ac150cec2e7ea9bc2f6a272dd1fe0a

Skrevet

Med ute mente hun sikkert ute av huset. Da var vel venninnen klar over at kafè var et alternativ.

Anonym poster: 97ac150cec2e7ea9bc2f6a272dd1fe0a

Det var ikke det jeg fikk ut av det siden hun skrev "og at vi nå var på cafè siden det var kaldt"

Skrevet

Ja, dette reagerer jeg også på. Hvis dere forandret planene synes jeg faktisk det er fair å si ifra om det, spesielt siden hun så tydelig hadde gitt beskjed om hennes grunn for å avlyse tur ute i det kalde været.

Anonym poster: a1edd8ac0f5f2241ec7f5425248faf61

Skrevet

Ja, dette reagerer jeg også på. Hvis dere forandret planene synes jeg faktisk det er fair å si ifra om det, spesielt siden hun så tydelig hadde gitt beskjed om hennes grunn for å avlyse tur ute i det kalde været.

Har du avlyst så har du avlyst. Da nytter det ikke å surke etterpå fordi de andre valgte å gjøre noe annet.

Skulle nesten tro hun forventet at de andre skulle avlyse hele opplegget, og ble snurt da de ikke gjorde det..

Skrevet

Har du avlyst så har du avlyst. Da nytter det ikke å surke etterpå fordi de andre valgte å gjøre noe annet.

Skulle nesten tro hun forventet at de andre skulle avlyse hele opplegget, og ble snurt da de ikke gjorde det..

Da kan man jo også argumentere med at de to ventet til hun hadde sagt hun ikke ville være ute i kulden før de heller fant på noe koselig inne.

Skrevet

Hun avlyste nok fordi planen var å være UTE. men så dro dere på cafe etterpå som er INNE. jeg syns dere skulle spurt henne om hun ville være med, når den eneste grunnen hennes var at det var kaldt og at hun ikke ville være ute som var planen først.

Skrevet

Så jeg forstår henne godt.

Skrevet

Da kan man jo også argumentere med at de to ventet til hun hadde sagt hun ikke ville være ute i kulden før de heller fant på noe koselig inne.

"La oss legge planer med henne i håp om at hun avlyser sånn at vi kan gjøre noe hyggelig."

Er dette noe som skjer ofte i din verden..?

Skrevet

Jeg forstår venninnen din godt! Når hun avlyste for det var kaldt ute, og dere valgte å gjøre noe koselig inne, burde hun selvsagt blitt informert om dette da kulden var årsaken til at hun ikke ville bli med!

Skrevet

Men hun ble jo informert hi skrev at hun svarte henne når de kom til kafeen noe som neppe var timesvis unna så denne venninnen kunne da fint ha sagt at men da kommer jeg og møter dere der.

Anonym poster: e77a8eb9b0458017d8a6adff3420e98b

Skrevet

Dette er jo en bagatell av en misforståelse, og ingenting å diskutere opp og ned i mente her. Si beklager, at du misforsto henne og trodde hun følte mest for å være hjemme, og at du skal si fra neste gang om dere endrer planene dersom hun vil det :).

Skrevet

Herlighet, det er da snakk om voksne mennesker, dette her? Avlyser man, så er det jo ens eget valg? Hun kunne heller spurt om de ikke heller kunne funnet på noe annet siden det var så kaldt. Hun kan jo tenke selv? Det er fort gjort å endre planene på sparket, og jeg hadde heller aldri tenkt på å ringe en venninne som allerede hadde avlyst for å si at planene var endret. Synes det er måte på dulling.

Anonym poster: 11a80ee471151568a2d436978a273e87

Skrevet

Her var det kommet mange svar. HI her:

Må pressisere at vi dro på cafè ETTER at vi hadde vært på uteaktiviteten. Det var også avtalt, så det visste hun om når hun avlyste.

Godt å høre at det ikke bare er meg som mener det var sært :D

HI

Skrevet

HI igjen:

Altså, jeg meldte henne fra cafèen slik at hun hadde mulighet til å komme siden vi nå var inne.

Ble litt rotete dette her, men håper det nå ble litt klarere

HI

Skrevet

....og i alle fall etter de to siste presiseringene synes jeg det er opplagt :)

Skrevet

Her var det kommet mange svar. HI her:

Må pressisere at vi dro på cafè ETTER at vi hadde vært på uteaktiviteten. Det var også avtalt, så det visste hun om når hun avlyste.

Godt å høre at det ikke bare er meg som mener det var sært :D

HI

HI igjen:

Altså, jeg meldte henne fra cafèen slik at hun hadde mulighet til å komme siden vi nå var inne.

Ble litt rotete dette her, men håper det nå ble litt klarere

HI

Ja, dette var jo viktige presiseringer spør du meg. Det er jo en helt annen situasjon enn det du skisserte først.

Da er hun sær som blir sur ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...