Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Liker du den? Anonym poster: 19fc2ca7848fcca930620de64e4f4593
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Liker du den? Anonym poster: 19fc2ca7848fcca930620de64e4f4593 Dytt Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Miamimom Skrevet 19. mars 2013 #3 Skrevet 19. mars 2013 Liker du den? Anonym poster: 19fc2ca7848fcca930620de64e4f4593 DyttJa og ja :-) Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #4 Skrevet 22. mars 2013 Liker du den? Anonym poster: 19fc2ca7848fcca930620de64e4f4593 DyttJa og ja :-) Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead HAr du den? Fortell alt! Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 Noen som har denne eller har prøvd den litt ordentlig? Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Miamimom Skrevet 22. mars 2013 #6 Skrevet 22. mars 2013 Noen som har denne eller har prøvd den litt ordentlig? Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead Ja, jeg har den. Den er lett ( 9 kg) smal slik at man kommer lett mellom reoler o.l i butikker, låsbare lufthjul, tilnærmet full liggestilling, vendbar sportsdel, stoor handlekurv under og kalesje som kan trekkes helt ned over barnet. Lunt og fint. Jeg kjøpte den i januar og har trillet masse både ute og inne. Den er stødig og letthåndterlig og jeg liker den veldig godt :-) grei pris var det og :-)
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2013 #7 Skrevet 22. mars 2013 Noen som har denne eller har prøvd den litt ordentlig? Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead Ja, jeg har den. Den er lett ( 9 kg) smal slik at man kommer lett mellom reoler o.l i butikker, låsbare lufthjul, tilnærmet full liggestilling, vendbar sportsdel, stoor handlekurv under og kalesje som kan trekkes helt ned over barnet. Lunt og fint. Jeg kjøpte den i januar og har trillet masse både ute og inne. Den er stødig og letthåndterlig og jeg liker den veldig godt :-) grei pris var det og :-) Ja, den er jo slett ikke den dyreste! Og, den har alt jeg ser etter.. Lufthjul, vendbar sittedel, svingbare forhjul. Ikke er den stor og tung heller. Så da gjenstår trillekomforten, men den sier du er god? På snø og grusveier også? Ikke som noen har nevnt - litt skranglete liksom? Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Miamimom Skrevet 23. mars 2013 #8 Skrevet 23. mars 2013 Noen som har denne eller har prøvd den litt ordentlig? Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead Ja, jeg har den. Den er lett ( 9 kg) smal slik at man kommer lett mellom reoler o.l i butikker, låsbare lufthjul, tilnærmet full liggestilling, vendbar sportsdel, stoor handlekurv under og kalesje som kan trekkes helt ned over barnet. Lunt og fint. Jeg kjøpte den i januar og har trillet masse både ute og inne. Den er stødig og letthåndterlig og jeg liker den veldig godt :-) grei pris var det og :-) Ja, den er jo slett ikke den dyreste! Og, den har alt jeg ser etter.. Lufthjul, vendbar sittedel, svingbare forhjul. Ikke er den stor og tung heller. Så da gjenstår trillekomforten, men den sier du er god? På snø og grusveier også? Ikke som noen har nevnt - litt skranglete liksom? Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead Skranglete er den iallfall ikke. Det er den mest stødige sportsvognen jeg har trillet.Den virker umulig å tippe, og det kan jo ofte være utfordringen med tre hjul/mindre hjul foran. Jeg har en Simo kombi også, og synes trillekomforten fint kan sammenlignes med denne. Simoen er hakket bedre på skogsveier, men jeg har gått på vei og snø/is med Briovognen, og jeg har vært fornøyd. Og jeg er ganske hard to please..hehe
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #9 Skrevet 22. mai 2013 Hurra! Da spørs det om ikke det blir denne altså... Finnes vel ingen andre som oppfyller så mange kriterier, tenker jeg! Takker for svar! Kom gjerne med flere erfaringer! Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2013 #10 Skrevet 22. mai 2013 dytter Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #11 Skrevet 23. mai 2013 dytter Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead dytt Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2013 #12 Skrevet 23. mai 2013 dytter Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead dytt Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead Dytter igjen.. plutselig er det noen her som har den! :-) Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2013 #13 Skrevet 24. mai 2013 Puff Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #14 Skrevet 27. mai 2013 Flere som har prøvd den? Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2013 #15 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har ikke denne, men går under navnet barnevognguru siden jeg har hatt det meste som er verdt å ha av vogner pluss enda mer. Har finstudert denne i butikk og jeg synes den virker veldig bra. Stort pluss for vendbar sittedel OG luftdekk. Stor og fin kalesje og ikke minst super pris. Eneste å påpeke er at fjæringen ikke er som på f.eks Brio go. Men det er mye annet ved smile som veier opp for det. Kunne vurdert denne til babyen i magen faktisk. Anonym poster: b98f92407e3fd9abcdbcb1966ca93135
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #16 Skrevet 28. mai 2013 Tusen takk for svar! :-) Ja, det er.mitt inntrykk også, uten å ha prøcd den, at man får mye for pengene. Så får der være ar den ikke har fenomenal fjæring og noe koet sittedel... hvem vet, når knerten er såpass stor kan det godt hende vi uansett går for en mindre trille. Men denne funker på buss og trikk, samtidig kan den gå i skog m lufthjul. Og vendbar sittedel + stor kalesj! :-) Jeg har ikke denne, men går under navnet barnevognguru siden jeg har hatt det meste som er verdt å ha av vogner pluss enda mer. Har finstudert denne i butikk og jeg synes den virker veldig bra. Stort pluss for vendbar sittedel OG luftdekk. Stor og fin kalesje og ikke minst super pris. Eneste å påpeke er at fjæringen ikke er som på f.eks Brio go. Men det er mye annet ved smile som veier opp for det. Kunne vurdert denne til babyen i magen faktisk. Anonym poster: b98f92407e3fd9abcdbcb1966ca93135 Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #17 Skrevet 28. mai 2013 Du finner en del info om den på barnvagnsblogg.se Anonym poster: b98f92407e3fd9abcdbcb1966ca93135
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2013 #18 Skrevet 28. mai 2013 Du finner en del info om den på barnvagnsblogg.se Anonym poster: b98f92407e3fd9abcdbcb1966ca93135 Ja, takk for tipset, har lest alt der. Tenkte bare at det var én erfaring - gøy å høre fler! Og siden den er såpass ny er det ikke så mange steder å lese om den. Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2013 #19 Skrevet 5. juni 2013 Flere erfaringer? Anonym poster: 7f120d8ca3d1cbe35af49a7664068ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå