Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Min kjære var nylig bortreist en uke. Da han kom hjem hadde jeg ryddet og vasket huset, badene var rene, alle klær var brettet, ungenes rom var ryddet, rent sengetøy var lagt på og gullfiskene hadde nytt, friskt vann. Altså en solid og god helgerengjøring. I natt kom jeg og barnet hjem etter en ukes ferietur. Og han har altså ikke gjort noe som helst omtrent. Badet måtte jeg vaske nå, støvsugeren må også frem. Jr sitt rom ser nøyaktig like rotete ut som da vi forlot det, akvariet er grønt, klær jeg hengte opp før jeg dro henger fortsatt på stativene. Jeg har hatt bursdag, men han har ikke kjøpt noe gave, enda han har spurt hva jeg ønsker meg og fått et svar for lenge siden. Det han har gjort er å kjøpe ny TV i 2 etasje, og koblet denne til. (Den gamle, svære tven står fortsatt i loftstuen) Kjempegreier. Han lurte på om det ikke var ryddig og fint i stuen, siden tuneren var tatt opp. Joda, det er greit å ikke ha slikt stående i stuen, men dog. Nå lurer han på hvorfor jeg er muggen. Hvis jeg sier hvorfor, blir han garantert drittsur og føler at jeg er urettferidig. Aaargh. Han tar ikke kritikk, men går alltid i selvforsvar eller svarer med noe feil jeg gjør. Han er ingen unge, men 45 år og ellers svært så ansvarsfull. Hva hadde dere gjort ? Anonym poster: ded0517e4feb2b778ce61c584a3723dc
BellaSuz Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Jeg hadde sagt fra at jeg og barnet stikker ut igjen til huset ser likedan ut som da HAN kom hjem etter en uke borte. Nå har jeg derimot ingen problemer med å være dønn ærlig å si fra om at noe er urettferdig eller å takle en muggen mann heller :-P Men for å si det sånn, de aller aller fleste mannfolk er slik soom du beskriver, det er viktigere å briefe med en ny TV enn å shine huset til samboeren kommer hjem. For han er det større glede, men tenker ikke at en kvinne ikke "ser den".
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Jeg lurer på om han i det hele tatt legger merke til når jeg vasker, rydder og styrer. Det må jo gjøres.... Anonym poster: 71b2ee0253f2b07e1121168715409953
BellaSuz Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Jeg lurer på om han i det hele tatt legger merke til når jeg vasker, rydder og styrer. Det må jo gjøres.... Anonym poster: 71b2ee0253f2b07e1121168715409953 De KAN registrere det, men gjør ikke noe stort nummer ut av det, for det er jo "slik det skal være". Eller hur? :-D
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Mest sannsynlig merker han det ikke, så egentlig kan du ikke være sur for det. Du vasket huset for å gjøre ham en tjeneste, det satte han sikkert omtrent like pris på som du hadde gjort om han kjøpte et vi menn blad og en biljakt dvd til deg til hjemkomsten. Anonym poster: 39d0a3fded1b0d34dad57b89c9c02b0e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Jeg kjenner meg SÅ igjen i det du skriver. Men jeg har begynt å si så kraftig ifra at han nå shiner huset før jeg kommer inn døra. Hvis ikke, så går jeg ut og nekter å komme hjem før han har ryddet etter seg. Mannen min sier alltid at jeg har en annen standard på renhet. Jeg sier at jeg ikke har det, men mener at barna skal ha rene klær og at dass skal vaskes minimum en gang i uka.. Jeg vet ikke hvilke standard han mener vi skal ha. Jeg er så lei av mas lm husarbeid at jeg nesten får avsmak på mannen:( han syns at det er dumt at jeg er så sur og sint hele tiden, men da svarer jeg at det må han tåle siden han velger å ignorere mine ønsker om at han skal bidra med vasking også. Hans valg. Jeg blir ikke blid av å vaske! Anonym poster: 096ecc0f7192cd632ad70867e8ec8db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå