Gå til innhold

Har du har blitt så innmari sint og mistet helt besinnelsen,

Anbefalte innlegg

Skrevet

at du har kastet noe på samboer/kjæresten?

Anonym poster: ee99020c69a7afac6ebd2a75cf4a478c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare nesten. Men har hatt lyst. ;-)

Skrevet

Ja, men er sluttet med det nå som jeg har innsett at det ikke hjelper. Blir bare værre krangel av det.

Anonym poster: 5fd70db697eb3ffba2c0c87a1aea78df

Skrevet

Nei... Jeg kan bli skikkelig sint men mister ikke kontrollen i den grad..

Anonym poster: 715e056871fd874d60ac6ca467cb0459

Skrevet

Jeg skadet aldri andre da jeg tidligere mistet besinnelsen ofte (aggressjonsproblemer). Men mobilen, 2-3 datamaskiner, et par dører og et stuebord, derimot, fikk kjenne det godt...

Skrevet

Ja jeg kastet et glass med negleklakk mot en x en gang.

Han drev og kilte meg og ertet og lekesloss, og jeg var drittlei av han i utgangspunktet (gikk mot slutten av forholdet), så da kastet jeg neglelakkglassen så det sneiet hodet hans.

Jeg var bare irritert fordi jeg ikke traff :-D Han fortjente det...

Anonym poster: 152600be02ce8476c76dc0759960902d

Skrevet

Uff idag klikka det bare helt,sitter jo med den dårlige samvittigheten :/ Det bare rant over,hormoner og når han i tillegg hever stemmen til meg,tok det helt av. !

Kasta tøfler og IKEA stol på han.. Er ikke veldig stolt,nei :(

Anonym poster: ee99020c69a7afac6ebd2a75cf4a478c

Skrevet

Nei. Men det har gått noen mobiler i veggen opp gjennom årene

Skrevet

Har kastet en pute.. Han har aldri gjort noe mot meg.

Skrevet

Nei, men har hatt lyst, og har kastet sko i veggen etterpå når jeg er alene.

Anonym poster: aa17cd8a30ed2e0dfd02facc4383132d

Skrevet

Nei, det har jeg aldri. Ikke mot noen, faktisk.

Skrevet

Ja, dessverre. Heldigvis traff kubbelyset vegget bak ham ;) Huff!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nei, men jeg kastet et glass brus i ansiktet til broren min en gang.

Skrevet

Jeg kastet en drink i ansiktet på en tidligere kjæreste altså bare innholdet og ikke glasset.

Var superflau etterpå da det skjedde midt på den lokale puben og det var bra med folk der den kvelden.

Jeg hadde bedt han slutte med å "plage/erte" meg flere ganer for jeg merket at jeg begynte å bli ekstremt irritert før det kom til det punktet.

Morsomme med det var dog at alle guttevennene mine som var der var i full vakt med en gang for å sikre at han ikke gjorde meg noe. Istedenfor å syntes at det jeg gjorde var tåpelig. Men alle som kjenner meg vet at det er så absolutt ikke en måte jeg normalt oppfører meg på så de skjønte at strikken var tøyd veldig langt før det skjedde.

Men han bare lo og tok det på sin kappe og hørte på meg når jeg sa fra i ettertid

Har aldri blitt så sint at jeg har mistet kontrollen over mine handlinger etter det, nok mest for at selv 14 år senere så sitter den flauheten og sjokket over å miste kontrollen slik enda litt i, det er ikke glemt.

Anonym poster: 2298bf1a997b9fa39ab9e3856049e8fe

Skrevet

Nei, men jeg har sparket hull i veggen, kastet et TV ut vinduet, kastet mobil veggimellom etc. ggresjonen min går stort sett ut over ting, Men en gang slo jeg hesten min i raseri, det tilgir jeg aldri meg selv :( Å slå dyr er like patetisk, stygt og uakseptabelt som å slå barn, og det skremte meg veldig at jeg mistet kontrollen i så stor grad.

Anonym poster: d9884617e9246d83ea589fdf40a3de21

Skrevet

Jeg har kastet vann en gang. Ikke ok. Ble heldigvis med den ene gangen.

Skrevet

Ja, også har jeg kastet et glass vann i veggen en gang.

Skrevet

Nei, jeg driver ikke med vold.

Du bør søke hjelp til sinnemestring.

Anonym poster: 725bd75020696830d8882d9bf95c96be

Skrevet

Hvem er det du svarer egentlig..?

Skrevet

Ikke på han, men i gulvet. For 6år siden..

Skrevet

Ja, jeg har nok det.

Men nå kaster jeg bare tilbake de tingene han kaster på meg.

Avis, snusboks, fjernkontroll...

Selv hadde jeg et sinneproblem før jeg fylte 20, men tok kontroll over det etter at en godt voksen dame sa jeg måtte skjerpe meg etter en bygdefest.

Hadde prøvd å slå kjæresten min i hodet med ei ølflaske...

Anonym poster: fae03e0cb2264fa24f4dae477a5a770c

Skrevet

Ikke på ham, men i gulvet/veggen i sinne og frustrasjon i begynnelsen av forholdet. Han er verdens mest sindige og lot seg provoserende nok aldri affisere, og jeg har heldigvis vokst fra den type oppførsel og lært meg å bruke ord i stedet ;)

Skrevet

For til info så har de fleste som har svart her inne på ingen måte vært voldelige eller ser ut til å ha behov for noe sinnemestringskurs. De fleste kan huske en gang eller to de ble skikkelig sinte, og hvordan de reagerte da.

Skrevet

Ja, andre gangen x fløy på meg og tok kveletak på meg. Da klorte jeg han opp i ansiktet og dro til han i øyet med knyttneven. Han fikk et blått øyet og har fortsatt arr i ansiktet etter kloringen. Han fortjente det etter og ha psykisk og fysisk misshandlet meg i 1 år.

Skrevet

Problemet mitt er at jeg ikke klarer å vise sinne... Blir bare sur, og trekker meg bort. Selv om det koker inni meg.

Anonym poster: 6910ea3e9918379c2aa6c7a5c53b8ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...