Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 http://www.dagbladet.no/2013/03/17/nyheter/homofili/utenriks/26252021/ Der kjente jeg at jeg måtte gråte bare bittelitt Anonym poster: 844695195f4788e6cc5b331c1b4353b5
Gjest ronja røverdatter Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Nydelig historie, bare synd med den dårlige oversettelsen av brevet til norsk.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Jeg synes i grunn denne faren er en dust, i likhet med svært mange andre i samme setting. Reaksjonen hans er selvfølgelig bedre enn hos idiotene som skjeller ut ungene etter noter, gjør dem arveløse og sender dem på bibelcamp. MEN: du har visst at ungen var homse siden han var seks? Det har ikke da falt deg inn at kanskje guttungen har et lite helvete med å skulle fortelle deg det, at du kanskje rett og slett kan spørre eller klargjøre at du vet? I verste fall blir man forelder til en av de veldig mange unge homoene som tar selvmord fordi de tror hele verden vil hate dem. Fordi man ikke gadd si noe. Anonym poster: a10a7afe834e5be25421b92ac26b520e
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Jeg synes i grunn denne faren er en dust, i likhet med svært mange andre i samme setting. Reaksjonen hans er selvfølgelig bedre enn hos idiotene som skjeller ut ungene etter noter, gjør dem arveløse og sender dem på bibelcamp. MEN: du har visst at ungen var homse siden han var seks? Det har ikke da falt deg inn at kanskje guttungen har et lite helvete med å skulle fortelle deg det, at du kanskje rett og slett kan spørre eller klargjøre at du vet? I verste fall blir man forelder til en av de veldig mange unge homoene som tar selvmord fordi de tror hele verden vil hate dem. Fordi man ikke gadd si noe. Anonym poster: a10a7afe834e5be25421b92ac26b520e Homoene?? Folk må være klare selv for å komme ut. En kan gjøre stor skade ved å spørre rett og slett. Noen trenger tid for å finne ut av ting selv. MEn for all del: typisk dib. Kun her er det noe feil med alt en gjør. Anonym poster: 517d794c35bf94abeaef4c20addaa26a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 Jeg synes i grunn denne faren er en dust, i likhet med svært mange andre i samme setting. Reaksjonen hans er selvfølgelig bedre enn hos idiotene som skjeller ut ungene etter noter, gjør dem arveløse og sender dem på bibelcamp. MEN: du har visst at ungen var homse siden han var seks? Det har ikke da falt deg inn at kanskje guttungen har et lite helvete med å skulle fortelle deg det, at du kanskje rett og slett kan spørre eller klargjøre at du vet? I verste fall blir man forelder til en av de veldig mange unge homoene som tar selvmord fordi de tror hele verden vil hate dem. Fordi man ikke gadd si noe. Anonym poster: a10a7afe834e5be25421b92ac26b520e Homoene?? Folk må være klare selv for å komme ut. En kan gjøre stor skade ved å spørre rett og slett. Noen trenger tid for å finne ut av ting selv. MEn for all del: typisk dib. Kun her er det noe feil med alt en gjør. Anonym poster: 517d794c35bf94abeaef4c20addaa26a Homoene, ja. Det er en helt kurant forkortelse for homofile, og jeg har ikke møtt en eneste homo som opplevde den stigmatiserende om det var det du ville frem til. Meg selv inkludert. Jeg har aldri møtt en homo som har opplevd det skadelig å bli spurt om legning eller at noen gjorde det tydelig at de visste heller. Tvert i mot opplever veldig mange klassisk minoritetsstress ved hele tiden å måtte poengtere det. Anonym poster: a10a7afe834e5be25421b92ac26b520e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå