Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Tips om verdens herligste te ( i mine øyne ) Kjøpte den på søstrene grene - den med Lakris og svak frukt smak. Den er utrolig god. :-) Anonym poster: 34b3c72112fba1cc632a5fe1da9af499
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Elsker te! Kremmerhuset har mye god te, der pleie jeg å handle. Nå e favoritten Mango te fra Australia Anonym poster: 69ebb57ce2cedd32e1bbd436f30f3204
Eliane Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Jeg går på mango/fersken te,de trekantposene fra lipton,kjempegod!
Hybelkanina Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er også tedranker. Enig i at Kremmerhuset har mye bra. Nå har jeg også en forkjærlighet for fruktteene fra London Fruit & herb company, samt mintteen og lakris- og kanelteen til Pukka.
Gjest Gullguttene Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Den skal jeg prøve, alltids åpen for nye favoritter. Elsker te, er veldig glad i de fra Pukka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå