Gå til innhold

Noen som er glade i te ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips om verdens herligste te ( i mine øyne )

 

Kjøpte den på søstrene grene - den med Lakris og svak frukt smak. Den er utrolig god. :-)

 

Anonym poster: 34b3c72112fba1cc632a5fe1da9af499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker te! Kremmerhuset har mye god te, der pleie jeg å handle. Nå e favoritten Mango te fra Australia :)

 

Anonym poster: 69ebb57ce2cedd32e1bbd436f30f3204

Skrevet

Jeg går på mango/fersken te,de trekantposene fra lipton,kjempegod!

Skrevet

Jeg er også tedranker. Enig i at Kremmerhuset har mye bra. Nå har jeg også en forkjærlighet for fruktteene fra London Fruit & herb company, samt mintteen og lakris- og kanelteen til Pukka.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Den skal jeg prøve, alltids åpen for nye favoritter. Elsker te, er veldig glad i de fra Pukka :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...