Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #1 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er så forelsket i en fyr jeg har hatt sex med. Vi Har flørtet masse denne tiden. Men han har en litt ustabil livsstil. Ikke med rusmisbruk, økonomi og sånt. Men likevel. Jeg har et barn og Anonym poster: 53dec4f640573c201eb06872a6207b06
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Hva legger du i ustabil livsstil? Anonym poster: 63d51c2de1cf5dbdbda8c83460ae2293
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Hvorfor så travelt? Vær så snill å tenk på barnet ditt først,ikke deg selv og sexlivet deres. Ustabile folk og barn er ALDRI en god kombinasjon... Anonym poster: 0724e33c6d6af730b9b881dca6956e9d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Hvorfor ligge med og flørte med en som du vet kan være dårlig for barnet ditt? Anonym poster: dd0fa182cc3340639a53b0bf82a28c8c
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Jeg vet at han vil være bra for barnet. Han er så glad i de. Men ustabil livsstil mener jeg at han er en slags freelancer og tar spontane oppdrag og reiser mye! Anonym poster: 20ddd18b03f8508a1facbf316b4b0cd9
Februargullet2013 Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 hadde ikke blitt det, og alle fall ikke nå som jeg har et barn, bruk mer tid
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #7 Skrevet 17. mars 2013 Jeg vet at han vil være bra for barnet. Han er så glad i de. Men ustabil livsstil mener jeg at han er en slags freelancer og tar spontane oppdrag og reiser mye! Anonym poster: 20ddd18b03f8508a1facbf316b4b0cd9 Jeg synes du skal bruke tid og bli godt kjent med denne mannen. Dette er spesielt viktig siden dere ikke kan se hverandre så ofte. Det du skriver om at han freelancer og reiser mye, det trenger ikke være noe negativt, så lenge han er pliktoppfyllende og at han tjener penger noe til å greie seg selv. Hvis han derimot er en som "loffer" rundt og gjør det han mest har lyst til og som synes det kan være greit å bo sammen med deg for å slippe husleie, da er det absolutt ikke greit! Jeg er oppvokst med en far som pga sitt yrke hadde en "ustabil" livsstil ift oss hjemme. Borte i lengre perioder, så skulle være hjemme et par uker, men måtte reise etter et par dager igjen pga noe nytt som hadde oppstått. Det er ikke det mest ideelle, men det kan fungere, men da må du være innstilt på den livsstilen. Personlig ville jeg ikke orket det med barn i bildet. Dere har bare kjent hverandre et par uker, ikke stress slik med det, bare la tiden gå litt og se hvordan det fungerer. Mye er også avhengig av hvordan han er i de periodene han er borte ift deg, og hvordan han er i de periodene han er hjemme ift både deg og barna dine. I øyeblikket er du midt i den verste forelskelse-sex-rusen, nyt det, men gi det også litt tid for å se hvordan mannen er når hverdagen kommer til dere også Anonym poster: 7d714c5890fba7d57d09ea0eb3ddab69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå