Gå til innhold

studentbarnehage, redusert pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har eller har hatt barn i studentbarnehage? Jeg ser at de skriver under priser at man kan få redusert dette. Noen som har gjort det? Skal tilbake på skolebenken (er i permisjon, får litt foreldrepenger og bare stipend) og skal begynne på 4 året og det blir mye arbeid med skole og lite tid til å jobbe deltid (vil jo ha litt tid sammen med gullet). Samboeren min skal også gå på skole (ikke høyskole eller noe sånt men studere norsk)

Derfor vil jo intektene våres være VELDIG redusert. Med studielån på 7-8000 kr pr mnd så sier jo det seg at å betale 2500 kr i bhg er mye. Noen som kan tenke hvor mye man kan få redusert?

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De følger vanligvis de samme satsene som kommunen. De kommunale satsene varierer fra kommune til kommune, dermed er det vanskelig å gi deg et konkret svar. Sjekk websiden til den aktuelle studentsamskipnaden.

Anonym poster: a8871faa295d7d5cb58b42e0f8c44b29

Skrevet

Vi betalte 777,- per måned så lenge vi begge studerte. Snakk med barnehagen/administrasjonen og send inn dokumentasjon på inntekt (f eks lønnsslipp, hvis likningen fra i fjor ikke blir representativ).

Skrevet

Studentsamskipnaden i Oslo, forresten...

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Studentbarnehager er privat gjennom samskipnadene så du må nesten høre med din studentbarnehage om de har reduserte priser og hvordan man søker om dette.

Vi har ikke slik ordning i vår studentbarnehage og alle betaler makspris + kost.

Skrevet

tusen takk for svar :) får ta kontakt med studentskipsnaden :)

Skrevet

I våres studentbarnehage varierer prisene ut i fra hvor mye man tjene Siden mannen min har full jobb betaler vi en vanlig pris på 2500, men

Anonym poster: 5bde51cd3f34b952af07a63d99c3bb1d

Skrevet

Fikk beskjed fra vår bhg at om vi ville slke redusert pris må vi bruke søknadsskjema på kommunen sine hjemmesider. Og de regner ut i fra inntekt hva man skal betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...