Gå til innhold

Noen andre med strekkmerker på brystene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går dere med topper så folk kan se det? Jeg prøver å skjule det, men tror mange har sett det likevel for jeg går ikke alltid med klær opp til halsen, og strekkmerkene går helt opp til der brystene begynner. Har aldri sett det på noen andre, så regner med at andre også skjuler de? Er det "lov" å gå med vanlige, litt utringede topper eller syns folk det er ekkelt da? Er litt lei av å ikke kunne gå med klær som jeg liker :)

Anonym poster: 59ef3f97ee324188fef2fb264bbdeeea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett mange med stekkmerker på puppene. Fikk det ikke selv undergraviditeten. Magen og lårene derimot... Masse!

Syns ikke det er ekkelt jeg da:) Naturlig er det nok

Anonym poster: 7e480119e537fd21c5d586cee0c6f9ff

Skrevet

Gå med det du selv vil - med god samvittighet!

Jeg har og masse strekkmerker på brystene, og nå i svangerskapet er jeg oppe i f-cup, så regner med at det kommer enda mer!

Jeg tenker som så at det er slik jeg er, og kan ikke folk godta det, får de se en annen vei!

Men kan være lurt å smøre områdene med strekkmerker med høy solfaktor når du er i sol, så de ikke blir veldig mørke :)

Anonym poster: 63a44eab538b64929756e06a8721f172

Skrevet

Jeg har strekkmerker og bryr meg ikke nevneverdig. Sjelden jeg bruker ekstreme utringninger, men normale topper er ikke noe problem.

Har ikke fått særlig kommentarer og så lenge typen er fornøyd så kan alle andre mene hva de vil ;)

Anonym poster: 7e62b5d5abea8bba89b2380e2119a0a0

Skrevet

Jeg har strekkkmerker på puppene og går ikke med topper hvor puppene synes, men det er ikke fordi jeg har strekkmerker. Syns uansett det ser teit ut med topper som viser det meste av puppene.

Anonym poster: 7e7fa55a28f117b2b82a2b6b63a4a199

Skrevet

Har hatt strekkmerker på puppane sida tenåra, no er dei knapt synlege. Uansett gjer det meg ikkje så mykje. Det er dei færraste som aldri har sett strekkmerker før, så dei gjer meg ikkje til nokon attraksjon..

Skrevet

Jeg gikk fra a til c cup da jeg gikk gravid og ammet. Puppene er blitt helt forferdelig stygge. Etter 3 år er de enda like ille. De ser ut som to blomster hvor nippelen er midten og strekkmerkene er bladene. Akkurat som en prestekrage. Jeg tør ikke vise de til noen, det er skikkelig kjipt :/

Anonym poster: 3d868d07613227786e346fdd9b548a4d

Skrevet

Jeg fikk også strekkmerker på brystene i tenårene. De bleknet og er nå nesten ikke synlige.

På sommertid kan man se flere med strekkmerker på brystene. Jeg reagerer ikke på det, det er jo helt normalt.

Det er veldig mye man ser først før man evt ser på huden akkurat på brystene til noen.... hovedinntrykk man får av personen, øyne og ansikt, hvordan en person snakker, frisyre og klær..... listen er lang, men huden på brystene er laaaangt nede på listen over hva man legger merke til. I hvert fall for meg :)

Anonym poster: 8f5a77a4313359456370eb09608b3598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...