Gå til innhold

Sykkel fra Biltema - noen som har vært borti det ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ønsket meg en elektrisk sykkel hos mannen til bursdagen.

 

De vi har sett på er EcoRide som er anerkjent, og testet. De koster ca 11 000 kr ink frakt.

 

 

Men nå kom min kjære med en Biltemakatalog, der de reklamerer med elektrisk sykkel også. Den koster 7000 kr, og har omtrent de samme egenskapene som Ecoride sin.

Men jeg kjenner at jeg er skeptisk, siden jeg ser på Biltema som billigbllig, og gjerne med dårlig kvalitet.

Har dog ikke vært borti syklene deres, man har hørt at de er blytunge og ruster fort.

 

Noen med erfaring ?

Hadde dere kjøpt den billige for å spare de 4000 kr på en slik sykkel ?

 

(Trenger ikke svar fra de som synes det er en alt for dyr bursdagsgave uansett. Det er ikke relevant her, bare lurer på kvaliteten)

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok ikke kjøpt meg en sykkel på biltema uannsett.

 

MEn hvorfor bruke over 7000 kr på en El sykkel. Du får jo topp sykkel(vanlig) som veier lite, og med gode dekk(som ruller godt) til samme pris. Og da får du tilegg trimmen selv.

 

Er ikke tilhenger av el-sykkel i det hele tatt. Bruk kroppen i stede. Det er det den er laget for.

 

Hilsen ei som sykler over 500 mil i året.

 

Anonym poster: 328fc90a2a0f1f98d5079aed3b2b04ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bruke den til og fra bussterminalen når jeg skal p åjobb og hjem igjen. Det er noen monsterbakker her, og vil ikke komme svett og fæl på jobb.

Tror også terskelen for at den blir stående ubrukt er større om jeg må tråkke ræva av meg i all slags vær.....

 

Dette er et alternativ til en scooter egentlig.

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men den bråker, trenger bensin og kan ikke sykles med.

 

Tenkte å ha et mer miljøvennlig alternativ, hvor jeg også kan ha ungene med.

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene har hatt småsykler fra biltema, de er tunge og ruster fort. Men utifra pris og hvor lenge de bruker de så har de tilfredstilt vårt behov. Men ingen sykler som kan arves i det uendelige for å si det slik. To av ungene hadde lik sykkel, nå er det en sykkel igjen som vi har satt på hytta. Begge sykklene begynte å falle fra hverandre, så da brukte vi delene fra begge for å få en brukende sykkel.

 

Mannen har en sykkel fra biltema også. Helt grei, men rustet etter noen mnd. Så pen er den ikke lenger. Så skulle vi brukt så mye penger påen sykkel hadde vi ikke kjøpt på biltema. Jeg kjøpte meg dbs sykkel etter å ha sett mannens sykkel. Jeg har ikke det store behovet for en fancy sykkel, men vilha en sykkel jeg kan ha til jeg blir gammel. Det går ikke med biltema.

 

Anonym poster: b9dd26227f7d2ecb89630a6d7f36e5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ungene har hatt småsykler fra biltema, de er tunge og ruster fort. Men utifra pris og hvor lenge de bruker de så har de tilfredstilt vårt behov. Men ingen sykler som kan arves i det uendelige for å si det slik. To av ungene hadde lik sykkel, nå er det en sykkel igjen som vi har satt på hytta. Begge sykklene begynte å falle fra hverandre, så da brukte vi delene fra begge for å få en brukende sykkel.

 

Mannen har en sykkel fra biltema også. Helt grei, men rustet etter noen mnd. Så pen er den ikke lenger. Så skulle vi brukt så mye penger påen sykkel hadde vi ikke kjøpt på biltema. Jeg kjøpte meg dbs sykkel etter å ha sett mannens sykkel. Jeg har ikke det store behovet for en fancy sykkel, men vilha en sykkel jeg kan ha til jeg blir gammel. Det går ikke med biltema.

 

Anonym poster: b9dd26227f7d2ecb89630a6d7f36e5f7

 

Ok, takk for svar. Da var det jo som jeg trodde...

Hadde den kostet 2000 kr hadde saken vært grei, men 7000 kr er jo også mye penger.

 

 

HI

 

 

HI

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ønsket meg en elektrisk sykkel hos mannen til bursdagen.

 

De vi har sett på er EcoRide som er anerkjent, og testet. De koster ca 11 000 kr ink frakt

 

Men nå kom min kjære med en Biltemakatalog, der de reklamerer med elektrisk sykkel også. Den koster 7000 kr, og har omtrent de samme egenskapene som Ecoride sin.

Men jeg kjenner at jeg er skeptisk, siden jeg ser på Biltema som billigbllig, og gjerne med dårlig kvalitet.

Har dog ikke vært borti syklene deres, man har hørt at de er blytunge og ruster fort.

 

Noen med erfaring ?

Hadde dere kjøpt den billige for å spare de 4000 kr på en slik sykkel ?

 

(Trenger ikke svar fra de som synes det er en alt for dyr bursdagsgave uansett. Det er ikke relevant her, bare lurer på kvaliteten)

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

 

Merke og modell?

 

Anonym poster: 455b8402c0c63ecd9ef56cb7fc3b7ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ønsket meg en elektrisk sykkel hos mannen til bursdagen.

 

De vi har sett på er EcoRide som er anerkjent, og testet. De koster ca 11 000 kr ink frakt

 

Men nå kom min kjære med en Biltemakatalog, der de reklamerer med elektrisk sykkel også. Den koster 7000 kr, og har omtrent de samme egenskapene som Ecoride sin.

Men jeg kjenner at jeg er skeptisk, siden jeg ser på Biltema som billigbllig, og gjerne med dårlig kvalitet.

Har dog ikke vært borti syklene deres, man har hørt at de er blytunge og ruster fort.

 

Noen med erfaring ?

Hadde dere kjøpt den billige for å spare de 4000 kr på en slik sykkel ?

 

(Trenger ikke svar fra de som synes det er en alt for dyr bursdagsgave uansett. Det er ikke relevant her, bare lurer på kvaliteten)

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

 

Merke og modell?

 

Anonym poster: 455b8402c0c63ecd9ef56cb7fc3b7ac7

 

Biltema sin ? Den heter Pedelec Lady 28" . Yosemite

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ønsket meg en elektrisk sykkel hos mannen til bursdagen.

 

De vi har sett på er EcoRide som er anerkjent, og testet. De koster ca 11 000 kr ink frakt

 

Men nå kom min kjære med en Biltemakatalog, der de reklamerer med elektrisk sykkel også. Den koster 7000 kr, og har omtrent de samme egenskapene som Ecoride sin.

Men jeg kjenner at jeg er skeptisk, siden jeg ser på Biltema som billigbllig, og gjerne med dårlig kvalitet.

Har dog ikke vært borti syklene deres, man har hørt at de er blytunge og ruster fort.

 

Noen med erfaring ?

Hadde dere kjøpt den billige for å spare de 4000 kr på en slik sykkel ?

 

(Trenger ikke svar fra de som synes det er en alt for dyr bursdagsgave uansett. Det er ikke relevant her, bare lurer på kvaliteten)

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

 

Merke og modell?

 

Anonym poster: 455b8402c0c63ecd9ef56cb7fc3b7ac7

 

Biltema sin ? Den heter Pedelec Lady 28" . Yosemite

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

Ok. Mannen min jobber i sykkelbutikk, og han sier at sykkel fra biltema er det bare å glemme! Det er en grunn til at den koster mindre:P

 

Anonym poster: 455b8402c0c63ecd9ef56cb7fc3b7ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ok takk. Da er de glemt.

Satser på EcoRide har god kvalitet.

 

 

HI

 

Anonym poster: 86e0c72a20d5f187c104b0a20db80cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...