Gå til innhold

Hva jeg har lært på DiB ...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå vært her inne siden nyttår og har lært følgende;

- all mat bør lages fra bunnen - dette gjelder ikke taco.

- alle babyer bør ammes til de står til konfirmasjon.

- babymat på glass er hermetisert ondskap.

- terskelen for å omtales som en "dårlig mor" er MEGET lav, så her gjelder det å passe seg.

- barnevernet er, i likhet med Fotballfrue og Tone, djevelens verk.

- ikke kødd med tacoen - tacoen et hellig!!!

- ikke kødd med Jarle - Jarle er, i likhet med tacoen, også hellig.

- det er en slem dame her inne som heter Anonym.

- svigermødre er en ond rase.

- det finnes ingen grenser for menns dårskap og uduglighet.

Hva har dere lært? :)

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha du har fått med det meste, men du har glemt skrivefeil!

Samme hvor langt nede fra dypet av en mørk brønn du skriver innlegget ditt

(type "jeg har ikke lyst til å leve mer") er det alltid noen som pirker på ord delings feil (!) og feil bruk av hvem og hvilken (hvem kniv er best til å kutte pulsåra med?)

Skrevet

Haha du har fått med det meste, men du har glemt skrivefeil!

Samme hvor langt nede fra dypet av en mørk brønn du skriver innlegget ditt

(type "jeg har ikke lyst til å leve mer") er det alltid noen som pirker på ord delings feil (!) og feil bruk av hvem og hvilken (hvem kniv er best til å kutte pulsåra med?)

Så absolutt! :)
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

-barnet skal sitte bakovervendt til det er 10 år

-mottar man noen som helst ytelse fra Nav blir man sett ned på

-alt man skriver vil bli vridd og vendt på

-har man ikke Reima og ullundertøy grenser det til omsorgssvikt

-vi må ikke ha barnevakt før barnet er minst 4 år, og ihvertfall ikke om det er for å dra på fest

-barnevernet vurderes kontaktet om man ikke er ute med barna hver dag eller om vi gir dem sterk mat

-noen MÅ bare slenge med leppa uansett hva hi/svaret dreier seg om

-man må ikke være stolt av noe

-og masse masse mer

MEN:

- alle overnevte punkter er heldigvis ikke alltid normalen

- det finnes masse flotte, sterke kvinner "der ute"

- man får enorm støtte om man trenger det

- masse erfaringer blir delt med glede

- mange morsomme damer her inne

- grobunnen for private vennskap

Alt i alt, her inne er litt av alt. Vi kan le og gråte sammen, diskutere og få ideer, lære av andres erfaringer og har man et problem er det alltid noen som prøver å hjelpe :)

Skrevet

Har nå vært her inne siden nyttår og har lært følgende;

- all mat bør lages fra bunnen - dette gjelder ikke taco.

- alle babyer bør ammes til de står til konfirmasjon.

- babymat på glass er hermetisert ondskap.

- terskelen for å omtales som en "dårlig mor" er MEGET lav, så her gjelder det å passe seg.

- barnevernet er, i likhet med Fotballfrue og Tone, djevelens verk.

- ikke kødd med tacoen - tacoen et hellig!!!

- ikke kødd med Jarle - Jarle er, i likhet med tacoen, også hellig.

- det er en slem dame her inne som heter Anonym.

- svigermødre er en ond rase.

- det finnes ingen grenser for menns dårskap og uduglighet.

Hva har dere lært? :)

Må rette litt på listen din. Siden du har gått glipp av et par meget viktige ting;

-Det er feil å amme til konfirmasjonsalder. Det er super viktig det første året, men deretter er du bare ekkel og sannsynligvis får et personlig(les seksuellt) utbytte av ammingen.

-Bruker barnet ditt smokk eller bleie etter 3 års alder er du bare lat og udugelig.

Og bare så det er sagt, så har JEG fasiten. Så om du har problemer med å få babyen til å sove, er det bare fordi du ikke klarer å være konsekvent nok.

Og please, ingen skrivefeil og skriver du på dialekt- så orker jeg ikke lese innlegget altså.

Anonym poster: bf3c08141b5a6c913569f55681bc4d24

Skrevet

Jeg har lært dobbeltbetydningen av tomatvitsen:-p

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Har du problemer med ammingen er det fordi du er lat og har bare ikke prøvd hardt nok!

Hvis du finner deg i noe som helst fra mannen, er du en dørmatte og et dårlig forbilde for barna dine.

Hvis mannen prøver seg på noe som helst, må det slås hardt ned på straks. Hvem tror han at han er?!

Tv er djevelens verk, foruten når Idol er på.

Halvfabrikata, ketchup og ferdige krydderblandinger vil med sikkerhet føre til verdens undergang.

Muslimer er skumle vesener, kun interessert i islamifisering og omskjæring, og vil garantert utslette normal moral og etikk hvis de bare får sjansen.

Kvinner som gifter seg med muslimer, har problemer med å få norske, normale menn. De er dessuten alltid overvektige og har platinablondt hår.

Unge mødre er dømt til å mislykkes siden de ikke har vært på interrail og hundre konserter, samt blitt nærmere kjent med Antonio, Victor og alle de andre mennene rundt middelhavet.

Charterreiser er lik white trash.

Skrevet

Alt som nevnes over her.

Hovedsaklig lært at barnevernet må ha ufattelig mye å gjøre, hvis de skal få telefoner fra alle her inne som mener det er relevant ved hver minste lille ting..

Skrevet

HAHA uff jeg har gjort mange ting dere beskrev over det, jeg er en grusom mor

Anonym poster: 0482591ee3caa9933298597e5bc45732

Skrevet

....og man skal behage mannen uansett, for ellers finne han seg noen bedre og som er mere villige!

Skrevet

- Jeg har lært at den som skriver hovedinnlegget alltid blir oppfattet som umoden og uerfaren, og at det ser ut til at det dermed er lov å sette på plass HI på en svært ovenifraogned-holdning.

- Jeg har også lært at om du svarer med nick, så blir du oppfattet som modig og sterk, og det ser ut til at det dermed er lov å sette på plass vedkommende på en svært ovenifraogned-holdning.

- Jeg har lært at om en som ellers blir oppfattet som modig og sterk med nick blir oppfattet som umoden og uerfaren så snart den lager et anonymt hovedinnlegg, og det ser da ut til at det er lov å sette på plass HI på en svært ovenifraogned-holdning.

- Jeg har lært at det er best å være helt anonym, ellers sjekker en annen anonym galning opp alle innleggene din og finner ut hvem du er, outer deg på forumet eller sender trusselbrev hjem i postkassa di.

Anonym poster: 56436b4bf97991e667c5a2ebaf7b83e8

Skrevet

Jeg har lært at same er det samme som dame.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

For ikke å snakke om at barn som begynner i barnehage når den betalte permisjonen er over, kommer til å få varige men! Alle burde kunne spare opp 100 000 i løpet av graviditeten for å bruke på et ekstra år hjemme, hvis de bare er interesserte i å gjøre en innsats!

Er du derimot hjemme med barna mer enn to år, mister du pensjonen din, underkaster deg mannen, tar ikke ansvar for egen fremtid og er et dårlig forbilde for barna. Dørmatte!

Skrevet

- dersom man er opptatt av kosthold er man hysterisk og skaper barn med enten ortorexia eller galninger med sukkermanim som angriper folk med motorsag for å få tak i godteri.

- man bør ikke ha lagt på seg mer enn max et par kilo når man er halveis i svangerskapet, men dersom man stresser med vekten er man en overfladisk, dårlig mor som ikke bryr seg om at babyen trenger næring.

- dersom man synes det er kjipt med strekkmerker og mageskinn som henger nedpå lårene er man en grunn, overfladisk person som kun bryr seg om utseendet, og ikke har noe som helst annet å komme med.

- hvis man leier bolig, eller ikke har minst 300 000 på en bufferkonto er man ikke i økonomisk stand til å ta vare på et barn, og burde ergo leve i sølibat fordi abort er heller ikke ok, og selv om man har brukt både p-piller og kondom er det ens egen skyld om man blir ufrivillig gravid, for man vet jo hvordan barn blir til.

- hvis man foretrekker at mannen ikke legger på seg 20 kilo og blir en slask som ligger på sofaen i helsetrøye og zapper med en burger og en pils, mens mannen man ble sammen med spiste råkost og trente to timer hver dag, er man en grunn, dårlig person som ikek egentlig elsker vedkommende. Dersom man elsker noen så skal det være helt greit at de flyter ut som en deigklump, blir bitchy og urimelige, slutter å dusje og stelle seg, ikke skifter klær og lar tåneglene bli lange klør.

- all kritikk av andre handler kun om misunnelse og mindreverdighetskomplekser.

Anonym poster: 662125014e8293e74a272e64883090ef

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Herrgud for en sjarmerende gjeng vi er her inne.. Hehehe..

Skrevet

- Jeg har lært at den som skriver hovedinnlegget alltid blir oppfattet som umoden og uerfaren, og at det ser ut til at det dermed er lov å sette på plass HI på en svært ovenifraogned-holdning.

- Jeg har også lært at om du svarer med nick, så blir du oppfattet som modig og sterk, og det ser ut til at det dermed er lov å sette på plass vedkommende på en svært ovenifraogned-holdning.

- Jeg har lært at om en som ellers blir oppfattet som modig og sterk med nick blir oppfattet som umoden og uerfaren så snart den lager et anonymt hovedinnlegg, og det ser da ut til at det er lov å sette på plass HI på en svært ovenifraogned-holdning.

- Jeg har lært at det er best å være helt anonym, ellers sjekker en annen anonym galning opp alle innleggene din og finner ut hvem du er, outer deg på forumet eller sender trusselbrev hjem i postkassa di.

Anonym poster: 56436b4bf97991e667c5a2ebaf7b83e8

Enig! Og så virker det som om folk med vilje ønsker å misforstå, slik at de kan svare litt frekt og utrivelig. Godt å få ut ltt gørr, tydeligvis!

Anonym poster: 38ea263293333dddda3dcb643f5de1ce

Skrevet

Jeg har også lært at dersom det opprettes en tråd om deg, MÅ MAN IKKE svare på den fort. Da tror nemlig folk at man har opprettet en tråd om seg selv :D

Skrevet

Gjør mannen det minste lille feiltrinn, KAST HAM PÅ DØR!!!!!!

Anonym poster: e93b5780d3dcb47e57e2c89f8a3c8d12

Skrevet

Hvis legen din/jordmoren sier at det er ok å spise salami eller røyke så er det lov! Vitenskap/fakta/forskning/matportalen driter vi i, fordi en 5-barnsmor røykte OG spiste salami i alle svangerskapene og alle barna er friske!

For å ikke glemme at folk fikk barn før i tiden også!

Sensasjon!!

Anonym poster: 033dde233a89d542f010c3993248db28

Skrevet

Man MÅ ha høyere utdannelse, ellers er man mindre intelligent. Men man kan ikke praktisere den, man må gå hjemme med ungene til de når myndighetsalder.

Anonym poster: 286a5a802c82fb433e68871479a19777

Skrevet

Og dersom man bruker baby bjørn bæresele er man en dårlig mor, og å arve sko er ikke lov.

Anonym poster: 7d92a4e09c03e1f8e32a5bd81fce0b21

Gjest yrild
Skrevet (endret)

He he... det har jeg helt ærlig aldri tenkt på ;-) morsomt hvor mange år vi syntes den vitsen var morsom, men vi kunne jo ikke engelsk!

Endret av yrild
Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Jeg har lært at du lettest vinner en diskusjon ved å rette opp andres skrivefeil. "Du kan jo ikke engang stave riktig, ergo er du en dårlig forelder og et elendig forbilde og jeg vet naturligvis best!" :)

Skrevet

He he... det har jeg helt ærlig aldri tenkt på ;-) morsomt hvor mange år vi syntes den vitsen var morsom, men vi kunne jo ikke engelsk!

Kan noen forklare meg den? Har desverre ikke blitt opplyst om dobbeltbetydningen av den vitsen?

Og ja, jeg skal ringe bv og levere fra meg ungene siden jeg er en så dum mor:(

Anonym poster: ffeba71bd97faea2e3927d4a1fff5469

Skrevet

Kan noen forklare meg den? Har desverre ikke blitt opplyst om dobbeltbetydningen av den vitsen?

Og ja, jeg skal ringe bv og levere fra meg ungene siden jeg er en så dum mor:(

Anonym poster: ffeba71bd97faea2e3927d4a1fff5469

Catch up = ketchup.... ;)

Anonym poster: 875a1c9408ca78e21a8fb55a2c8a6115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...