Gå til innhold

hesten tester meg, hjelp!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg bel akkurat forrytter til en ponni(cirka like stor som en islanshest). den virker redd og veldig stresset/anspent når jeg leide den inn i stallen, og når jeg striglet den og tokk på sall. når jeg satte meg på den begynte den å rygge en del og hoppe litt, hun som eide den prøvde å leie den mesn jeg satt oppå, men den bare fortsatte, så lå hesten seg ned og reiste seg veldig fort slik at jeg falt av. når jeg satte meg på han igjen fikk vi han til å gå og var veldig grei. men så begynte han å rygge og hoppe litt. når jeg trudde han var ferdig hoppet han litt igjen og rygget ned i en grøft , så steilet han slik at jeg falt av igjen. når vi roet han ned. så tokk ho seom eide han og ridde han litt rundt for å roe han ned. etter det var han veldig grei å ri.

Anonym poster: ad0533452fe9f8a4ca5bc2e9da823359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hesten høres ut som en dritthest, eller så har den vondt et sted.

Men er du på rett forum? Og er du ...12? :D

Skrevet

Usikker på om dette er tulleinlegg eller ikke, men svarer alikevel :P

Jeg pleier å si til de elevene mine som er veldig forsiktige at de med en gang de setter seg opp, så skal de tenke FRAM! Ikke gi ponnien noe sjanse til å tenke på noe annet, og tenk hele tiden at du skal gi den oppgaver så den har noe å gjøre. Ri volter, serpentiner, overganger etc.

Anonym poster: ad3fb8842b5f0946837bdb9f9402bdad

Skrevet

Hvorfor tror du ponnien tester deg? Det tror jeg ikke i det hele tatt. Men jeg synes du skal finne deg en mer ukomplisert ponni som lærehest, for du høres veldig uerfaren ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...