Gjest Siklerotte Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 (endret) For jeg har funnet kjole og tatt mål (dvs. at jeg ikke kan legge på meg et gram engang, så jeg må bare si farvel til alle fristelser. ). Og så får dere bare lov til å si fine ting, for nå er det ingen vei tilbake (jeg har gjort nok kjoleleting for et liv de siste mnd): http://www.weddingin...bridal-gown.jpg http://www.weddingin...l-gown-back.jpg Endret 16. mars 2013 av Siklerotte
Gjest sug lut Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Ååå, så fint at du valgte den, du kommer til å bli tidenes vakreste brud! Hva gjør du med blomster, hår etc?
Gjest Ziva Skrevet 17. mars 2013 #3 Skrevet 17. mars 2013 Nydelig kjole, da får det så være at snop og kalorier må vike en stund.
ms.Pond Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 Åh så nydelig kjole Jeg er misunnelig! Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet.
Gjest amandine Skrevet 17. mars 2013 #5 Skrevet 17. mars 2013 Sukker henført! Men du må ikke slutte heelt med snop og kos, da blir den jo for stor;-)
itb Skrevet 17. mars 2013 #6 Skrevet 17. mars 2013 den kjolen var kjempe fin, og jeg misunner deg som kan gå med den, for der skal du ikke ha mye til overs, noe sted!!! HOT!
Iiiiik Skrevet 17. mars 2013 #8 Skrevet 17. mars 2013 Så flott! Du kommer til å bli en slående vakker brud
bIomstre Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Du blir smashing! Så akkurat Bella Swan sitt bryllup, med tilsvarende bare rygg, og kom til å tenke på akkurat denne kjolen fra tidligere tråd. Bra valg Blir det slør?
Gjest Siklerotte Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 (endret) Hihi, takk, selv om jeg er veldig fornøyd uansett, liker jeg å høre det fra andre også. Sug Lut: jeg er så dårlig på blomster og blomsternavn, så det blir sikkert litt kjedelig. Jeg tror det blir lavendel. Kunne egentlig tenkt med syriner, men er så allergisk - og så vet jeg ikke helt med sesongen. Type dette til meg: http://www.stylemepr...ry/photo/161080 og noe lignende dette til eh, fins det er godt norsk ord for det (brudepiker?) - voksne, altså: http://images.fineartamerica.com/images-medium-large/white-lavender-marion-mccristall.jpg (samme bukett, bare hvit og mindre). Blomsterjenta skal ha samme som meg, for hun er også i hvitt, bare i en litt mindre versjon. Tanken er at fargene skal gå igjen i min kjole og de andres (altså brudepikene): http://galialahav.co...s/2012/03/6.jpg - den bakerste blålillaktige, så jeg håper at det funker (jeg har fått godkjent at kjolene er bra fra samtlige, så jeg er ikke så bridezilla). Håret blir også enkelt, tenker noe slikt som det her: http://emmalinebride...tive-brooch.jpg eller det her http://www.weddingsb...style-looks.jpg - men jeg er kanskje kjedelig der også. Skal bare ha enkle øredobber. Blomstre: hehe, kanskje det er der jeg fikk min egentlige inspirasjon? Liker nemlig Twilight. Jeg skal gifte meg i en katolsk kirke, så jeg er ikke helt sikker på hva jeg får lov til/ikke får lov til ennå. Det skal jeg få svar på i april. Det er mulig jeg ikke får lov til å ha bare skuldre, og da må jeg ha slør (jeg vil helst ikke ha) - og da har jeg et problem med blomsterpikene også, hehe. Den tid den sorg (selv om slør kan være fint det også, altså). Endret 17. mars 2013 av Siklerotte
Gjest Siklerotte Skrevet 17. mars 2013 #11 Skrevet 17. mars 2013 Åh så nydelig kjole Jeg er misunnelig! Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet. Ja, jeg håper det snart blir din tur!
Gjest Siklerotte Skrevet 17. mars 2013 #12 Skrevet 17. mars 2013 Sukker henført! Men du må ikke slutte heelt med snop og kos, da blir den jo for stor;-) Hehe, det tror jeg vi kan kalle en ikke-eksisterende problemstilling. ;p
ms.Pond Skrevet 17. mars 2013 #13 Skrevet 17. mars 2013 Åh så nydelig kjole Jeg er misunnelig! Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet. Ja, jeg håper det snart blir din tur! Heh, jeg har slutta å vente på det nå. Det får bli som det blir, han er uansett stuck med meg siden vi har junior, gård og biler, så jeg får ta det som en billedlig ring på fingeren så lenge Skal se på kjolen når jeg skal i bryllup i august, det er utvidet slekt på mannens side, kanskje det faktisk er ditt? Hihi
Gjest Siklerotte Skrevet 17. mars 2013 #14 Skrevet 17. mars 2013 Åh så nydelig kjole Jeg er misunnelig! Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet. Ja, jeg håper det snart blir din tur! Heh, jeg har slutta å vente på det nå. Det får bli som det blir, han er uansett stuck med meg siden vi har junior, gård og biler, så jeg får ta det som en billedlig ring på fingeren så lenge Skal se på kjolen når jeg skal i bryllup i august, det er utvidet slekt på mannens side, kanskje det faktisk er ditt? Hihi Ja, og så kan du kanskje kjøpe deg en ring og late litt som? Nei da - det kommer en dag når du minst venter det! Han er jo litt stuck uansett, så det kan vel bare gå den veien. Hehe, ja, kanskje det? Men med mindre du skal i bryllup i Paris, er det nok ikke mitt.
ms.Pond Skrevet 17. mars 2013 #15 Skrevet 17. mars 2013 Åh så nydelig kjole Jeg er misunnelig! Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet. Ja, jeg håper det snart blir din tur! Heh, jeg har slutta å vente på det nå. Det får bli som det blir, han er uansett stuck med meg siden vi har junior, gård og biler, så jeg får ta det som en billedlig ring på fingeren så lenge Skal se på kjolen når jeg skal i bryllup i august, det er utvidet slekt på mannens side, kanskje det faktisk er ditt? Hihi Ja, og så kan du kanskje kjøpe deg en ring og late litt som? Nei da - det kommer en dag når du minst venter det! Han er jo litt stuck uansett, så det kan vel bare gå den veien. Hehe, ja, kanskje det? Men med mindre du skal i bryllup i Paris, er det nok ikke mitt. Åh, jeg skulle gjerne sagt at jeg skal i bryllup i Paris, men nei.. Det blir nok bare sørlandet for min del. Dette høres ut som et drømmebryllup; eventyrlig kjole, bukett, hår, brudepikekjoler, Paris---- Mon dieu, det kommer til å bli fanastisk!
Madolyn Skrevet 21. mars 2013 #19 Skrevet 21. mars 2013 Det var en utrulig fin kjole!! Har du prøvd den på?
Gjest Siklerotte Skrevet 21. mars 2013 #20 Skrevet 21. mars 2013 Det var en utrulig fin kjole!! Har du prøvd den på? Ja. Vel å merke ikke perfekt tilpasset meg, så det kan bare bli bedre.
Gjest sug lut Skrevet 21. mars 2013 #21 Skrevet 21. mars 2013 Det var en utrulig fin kjole!! Har du prøvd den på? Ja. Vel å merke ikke perfekt tilpasset meg, så det kan bare bli bedre. Du vet at vi har krav på bilde av deg i den? Du er garantert nydelig, og kan få lov til å kutte vekk ditt eget hode og sette inn profilbildehodet.
Gjest Siklerotte Skrevet 21. mars 2013 #22 Skrevet 21. mars 2013 Det var en utrulig fin kjole!! Har du prøvd den på? Ja. Vel å merke ikke perfekt tilpasset meg, så det kan bare bli bedre. Du vet at vi har krav på bilde av deg i den? Du er garantert nydelig, og kan få lov til å kutte vekk ditt eget hode og sette inn profilbildehodet. Haha, jeg skal overholde kravet hvis vekten holdes stabil, slik at den faktisk blir kledelig. ;p Jeg har vel ikke gjort en så god jobb med det den siste tiden... Kryss fingrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå