Gå til innhold

Nå kan august bare komme!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Ååå, så fint at du valgte den, du kommer til å bli tidenes vakreste brud! Hva gjør du med blomster, hår etc?

Skrevet

Nydelig kjole, da får det så være at snop og kalorier må vike en stund.

Skrevet

Åh så nydelig kjole :) Jeg er misunnelig!

Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet.

Gjest amandine
Skrevet

Sukker henført! Men du må ikke slutte heelt med snop og kos, da blir den jo for stor;-)

Skrevet

den kjolen var kjempe fin, og jeg misunner deg som kan gå med den, for der skal du ikke ha mye til overs, noe sted!!! :) HOT! :)

Skrevet

Kjempefin kjole :)

Skikkelig WOW-faktor!

Skrevet

Så flott! Du kommer til å bli en slående vakker brud :)

Skrevet

Du blir smashing!

 

Så akkurat Bella Swan sitt bryllup, med tilsvarende bare rygg, og kom til å tenke på akkurat denne kjolen fra tidligere tråd. Bra valg :) Blir det slør?

Gjest Siklerotte
Skrevet (endret)

Hihi, takk, selv om jeg er veldig fornøyd uansett, liker jeg å høre det fra andre også. :P

 

Sug Lut: jeg er så dårlig på blomster og blomsternavn, så det blir sikkert litt kjedelig. Jeg tror det blir lavendel. Kunne egentlig tenkt med syriner, men er så allergisk - og så vet jeg ikke helt med sesongen. Type dette til meg: http://www.stylemepr...ry/photo/161080 og noe lignende dette til eh, fins det er godt norsk ord for det (brudepiker?) - voksne, altså: http://images.fineartamerica.com/images-medium-large/white-lavender-marion-mccristall.jpg (samme bukett, bare hvit og mindre).

 

Blomsterjenta skal ha samme som meg, for hun er også i hvitt, bare i en litt mindre versjon. :)

 

Tanken er at fargene skal gå igjen i min kjole og de andres (altså brudepikene): http://galialahav.co...s/2012/03/6.jpg - den bakerste blålillaktige, så jeg håper at det funker (jeg har fått godkjent at kjolene er bra fra samtlige, så jeg er ikke så bridezilla).

 

Håret blir også enkelt, tenker noe slikt som det her: http://emmalinebride...tive-brooch.jpg eller det her http://www.weddingsb...style-looks.jpg - men jeg er kanskje kjedelig der også. Skal bare ha enkle øredobber.

 

Blomstre: hehe, kanskje det er der jeg fikk min egentlige inspirasjon? Liker nemlig Twilight. ;) Jeg skal gifte meg i en katolsk kirke, så jeg er ikke helt sikker på hva jeg får lov til/ikke får lov til ennå. Det skal jeg få svar på i april. Det er mulig jeg ikke får lov til å ha bare skuldre, og da må jeg ha slør (jeg vil helst ikke ha) - og da har jeg et problem med blomsterpikene også, hehe. Den tid den sorg (selv om slør kan være fint det også, altså).

Endret av Siklerotte
Gjest Siklerotte
Skrevet

Åh så nydelig kjole :) Jeg er misunnelig!

Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet.

 

Ja, jeg håper det snart blir din tur!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Sukker henført! Men du må ikke slutte heelt med snop og kos, da blir den jo for stor;-)

 

Hehe, det tror jeg vi kan kalle en ikke-eksisterende problemstilling. ;p

Skrevet

Åh så nydelig kjole :) Jeg er misunnelig!

Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet.

 

Ja, jeg håper det snart blir din tur!

 

Heh, jeg har slutta å vente på det nå. Det får bli som det blir, han er uansett stuck med meg siden vi har junior, gård og biler, så jeg får ta det som en billedlig ring på fingeren så lenge ;)

 

Skal se på kjolen når jeg skal i bryllup i august, det er utvidet slekt på mannens side, kanskje det faktisk er ditt? Hihi :)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Åh så nydelig kjole :) Jeg er misunnelig!

Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet.

 

Ja, jeg håper det snart blir din tur!

 

Heh, jeg har slutta å vente på det nå. Det får bli som det blir, han er uansett stuck med meg siden vi har junior, gård og biler, så jeg får ta det som en billedlig ring på fingeren så lenge ;)

 

Skal se på kjolen når jeg skal i bryllup i august, det er utvidet slekt på mannens side, kanskje det faktisk er ditt? Hihi :)

 

Ja, og så kan du kanskje kjøpe deg en ring og late litt som? Nei da - det kommer en dag når du minst venter det! :) Han er jo litt stuck uansett, så det kan vel bare gå den veien. ;)

 

Hehe, ja, kanskje det? Men med mindre du skal i bryllup i Paris, er det nok ikke mitt. :)

Skrevet

Åh så nydelig kjole :) Jeg er misunnelig!

Skal i bryllup i august selv, dog ikke som brud. Men jeg kan love deg at tårene kommer til å sprute fordet.

 

Ja, jeg håper det snart blir din tur!

 

Heh, jeg har slutta å vente på det nå. Det får bli som det blir, han er uansett stuck med meg siden vi har junior, gård og biler, så jeg får ta det som en billedlig ring på fingeren så lenge ;)

 

Skal se på kjolen når jeg skal i bryllup i august, det er utvidet slekt på mannens side, kanskje det faktisk er ditt? Hihi :)

 

Ja, og så kan du kanskje kjøpe deg en ring og late litt som? Nei da - det kommer en dag når du minst venter det! :) Han er jo litt stuck uansett, så det kan vel bare gå den veien. ;)

 

Hehe, ja, kanskje det? Men med mindre du skal i bryllup i Paris, er det nok ikke mitt. :)

 

Åh, jeg skulle gjerne sagt at jeg skal i bryllup i Paris, men nei.. Det blir nok bare sørlandet for min del.

Dette høres ut som et drømmebryllup; eventyrlig kjole, bukett, hår, brudepikekjoler, Paris---- Mon dieu, det kommer til å bli fanastisk!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

WOW! Knallfin :D

Skrevet

*Plystre*

 

Den var knallfin!

Skrevet

*Plystre*

 

Den var Kjempefin!

Skrevet

Det var en utrulig fin kjole!! Har du prøvd den på?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det var en utrulig fin kjole!! Har du prøvd den på?

 

Ja. Vel å merke ikke perfekt tilpasset meg, så det kan bare bli bedre. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Det var en utrulig fin kjole!! Har du prøvd den på?

 

Ja. Vel å merke ikke perfekt tilpasset meg, så det kan bare bli bedre. :)

Du vet at vi har krav på bilde av deg i den? Du er garantert nydelig, og kan få lov til å kutte vekk ditt eget hode og sette inn profilbildehodet.
Gjest Siklerotte
Skrevet

Det var en utrulig fin kjole!! Har du prøvd den på?

 

Ja. Vel å merke ikke perfekt tilpasset meg, så det kan bare bli bedre. :)

Du vet at vi har krav på bilde av deg i den? Du er garantert nydelig, og kan få lov til å kutte vekk ditt eget hode og sette inn profilbildehodet.

 

Haha, jeg skal overholde kravet hvis vekten holdes stabil, slik at den faktisk blir kledelig. ;p Jeg har vel ikke gjort en så god jobb med det den siste tiden... Kryss fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...