Gå til innhold

Hva syns du om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne har nettopp arrangert utdrikningslag, og siden hun var tom for ideer selv så kom jeg med masse tips, eller rettere sagt forslag til hvordan hun kunne legge opp hele dagen, samt ordnet med mye av det praktiske. Hun takket for tips, la opp dagen identisk etter mitt forslag og tok hele æren for den flotte dagen. Hva tenker du om det?

 

Ikke noe jeg har tenkt å bruke tid på å irritere meg over, men jeg syns rett og slett det var skikkelig frekt å ta all æren alene. Hun har jo ikke komt opp med en eneste ide selv. Kunne jo vert greit om hu hadde sagt hun hadde fått hjelp fra meg, eller er jeg bare teit nå? Brukte tross alt en del tid på det...

 

Anonym poster: 8a2152bef565e974bad5f1b22ecffaa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er noen født med Sånne ekle spisse albuer ;) det var ikke kult av henne at hun ikke nevnte deg. Neste gang får du la vær å hjelpe

Skrevet

Utrolig frekt ja, og noe jeg hadde tatt opp.

 

Anonym poster: 12d1b7eb74c24108eea91f0697959e78

Skrevet

Ja jeg angrer litt nå, men samtidig så liker jeg jo å være til hjelp. Bare synd det ikke er alle som setter pris på det.

 

HI

 

Anonym poster: 57e9baa5610d63b69d880a67b0a9b9eb

Skrevet

Da får du slenge i henne i alles påhør, at det var fint at hun likte så godt alle ideene dine, at hun brukte de i utdrikningslaget..

 

Anonym poster: 68c6724db7f4241a1a82e0a70d5a2926

Skrevet

Ja jeg var veldig fristet til å gjøre det, men var litt redd de andre ville se på det som barnslig..?

 

HI

 

Anonym poster: 57e9baa5610d63b69d880a67b0a9b9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...