Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Venter nå nummer 2 og må bytte bil, er for dårlig plass til barneseter i den vi har. Trenger en bil som ikke er for dyr, er god på vinterføre, og har god plass til barneseter, samt har greit med bagasjeplass. Baby er 9 mnd nå og vi skal straks bytte sete, skal ha et som kan legges litt bakover i hvileposisjon for vi kjører en del turer på et par timer. Tips til passende biler? Anonym poster: 061e45e9af3915bcbd25509a0e4307e9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Volvo V70 har vi og er veldig fornøyd. Men hvilken prisklasse skal du legge deg i? Anonym poster: 807859c8e302af60bc4edee69fe89d99
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Rundt 300 kanskje. Tenker ikke helt ny, men lett brukt. HI Anonym poster: 061e45e9af3915bcbd25509a0e4307e9
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Renault Laguna Anonym poster: b405f0de5fe0f9159c286b410dd58643
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Ford S-max. Denne, f.eks.: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=40242139 Endret 16. mars 2013 av Hercule Poirot
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #7 Skrevet 16. mars 2013 Rundt 300 kanskje. Tenker ikke helt ny, men lett brukt. HI Anonym poster: 061e45e9af3915bcbd25509a0e4307e9 Da ville jeg helt klart valgt V70. Har hørt at Skoda superb skal være superromslig i baksete, men har ikke noen erfaring med Skoda. Volvo er bra biler Anonym poster: 807859c8e302af60bc4edee69fe89d99
BellaSuz Skrevet 16. mars 2013 #8 Skrevet 16. mars 2013 Ford s-Max! Baksetene har så god plass at selv mannens kompis på 2 meter har god benplass når han sitter på, så det er god plass til barneseter:-) Elsker den bilen!
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #9 Skrevet 17. mars 2013 Volvo v70 Anonym poster: 456f921743fe580ed493bdbb5ae5c3d3
Edelweis Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 vi har hatt toyota avensis å var kjempe fornøyd. ikke for dyr, går billih og rt slitesterk. så kjøpte vi scoda oktavia. super fornøyd med den. billig og bra bil. knallgod å kjøre og går super billig. men så skulle vi ha tredjemann og trengte en større som fik plass til tre bilstoler og har bå ford s-max. for en bil. helt fantastisk. elsker den men kan anbefale deg alle tre. :-D
1+1=4 <3 Skrevet 17. mars 2013 #11 Skrevet 17. mars 2013 Skoda superb har kjempe god plass i baksetet! Forholdsvis billig bil og ikke så stor som en SUV heller!
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. mars 2013 #12 Skrevet 17. mars 2013 S-max! Har peugot nå med god plass, men ønsker meg en s-max ja...
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #13 Skrevet 17. mars 2013 Vår V70 er ELENDIG på skikkelig vinterføre, er som en slede og slipper ofte. En 2007 modell. Men superfornøyd med resten, både servicepriser og romslighet. :-) Så om jeg skal kjøpe en ny bil nå hadde det blitt en XC70, Akkurat lik en V70 men med 4 hjulstrekk og nor høyere bakkeklaring. :-) Anonym poster: 85025e3863ab51fb359170632eab9319
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #14 Skrevet 17. mars 2013 Citroen picasso. God plass til seter og god bagasjeplass. Grand picasso har i tillegg to ekstraseter som ligger nedfelte i gulvet bak baksetene når de ikke er i bruk. Super bil, god å kjøre og ikke så dyr. Barna sitter høyt og ser godt. :-) Bør sees! Anonym poster: 4b4df1b15277066cdd4864f621dcdc21
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #15 Skrevet 17. mars 2013 Volvo v70 eller en Passat Anonym poster: 0ac496a6bb1dfb0b9c9d1a6f60cc6627
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #17 Skrevet 17. mars 2013 Mazda 6. Jeg hadde 3 barneseter i den på fredag og alle barna hadde god plass Veldig god på vinterføre! Anonym poster: f42e70e50fea9e16e0bb3868c832a637
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #18 Skrevet 17. mars 2013 Citroën og Renault ville jeg holdt meg langt unna. De faller fra hverandre bare man ser på dem, og når de skal selges igjen er verdien lik null. Anonym poster: b50a310532d40d57e1cbd5ff5826a828
Berlinerbolla Skrevet 17. mars 2013 #19 Skrevet 17. mars 2013 Outlander veldig god vinterbil, god kjørekomfort, mye plass
Gjøkeredet③ Skrevet 17. mars 2013 #20 Skrevet 17. mars 2013 I den prisklassen hadde jeg gått for en Ford S-Max.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2013 #21 Skrevet 17. mars 2013 Citroën og Renault ville jeg holdt meg langt unna. De faller fra hverandre bare man ser på dem, og når de skal selges igjen er verdien lik null. Anonym poster: b50a310532d40d57e1cbd5ff5826a828 Hvor mange modeller/biler har du eid av disse merkene? Det stemmer absolutt ikke med vår erfaring. Vi har hatt flere Renaulter og har nå citroen. Noen Renault-modeller hadde en produksjonsfeil, men det er mange år siden. Anonym poster: 4b4df1b15277066cdd4864f621dcdc21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå