Gå til innhold

gravid uke 13 . føler ingen glede:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2 gangs... Skjønner ikke dette jeg :( skal på første ul mandag. Kanskje det hjelper... Uff

Anonym poster: 15a6ddee1962be7751b44e35372fa0a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det planlagt da? Har du visst det lenge? Noen ganger trenger man å "lande" litt og bli vant med tanken, selv om man har barn fra før.

Prøv å finne positive ting å glede deg over, snart skal barnet ditt få søsken, kanskje du får vite kjønn på mandag, og om det blir en bror eller søster :) Gå ut etter ul og kjøp et lite babyplagg, og så kan du forestille deg den lille kroppen som snart skal fylle bodyen eller dressen, som kommer til å elske deg mer enn noe annet på jord.

Hmm, kjenner jeg er veldig klar for å bli gravid igjen nå... :)

Skrevet

Var det planlagt da? Har du visst det lenge? Noen ganger trenger man å "lande" litt og bli vant med tanken, selv om man har barn fra før.

Prøv å finne positive ting å glede deg over, snart skal barnet ditt få søsken, kanskje du får vite kjønn på mandag, og om det blir en bror eller søster :) Gå ut etter ul og kjøp et lite babyplagg, og så kan du forestille deg den lille kroppen som snart skal fylle bodyen eller dressen, som kommer til å elske deg mer enn noe annet på jord.

Hmm, kjenner jeg er veldig klar for å bli gravid igjen nå... :)

ja det var planlagt. 2 år siden sist jeg fødte og vist det siden uke 4...

Anonym poster: 15a6ddee1962be7751b44e35372fa0a3

Skrevet

Hei,

det gjorde ikke jeg heller. Egentlig aldri i løpet av hele svangerskapet! Tiden gikk jo så fort, og jeg var mye sliten med aktiv jente på 18 mnd i tillegg. Klarte liksom ikke å forestille meg at det skulle komme en til. Hatet denne gangen også å være gravid...

Men når jeg ser på lille gutten min som er 1 mnd nå så elsker jeg han så høyt! Gjorde det med en gang han ble født, var fantastisk å endelig være familie på 4. Og å slippe å være gravid og sliten.

Anonym poster: 1f90547b8f5bcef347141a1cb0eb289a

Skrevet

Jeg hadde heller ingen glede over denne nyheten, men er nå 12 uker og det har blitt bedre. Jeg hatet å være gravid mens jeg var veldig kvalm og dårlig, var så nedstemt og klarte ikke å føle glede. Jeg tror det er hormoner som virker inn. Men har også tro på at etter ul vil gleden komme mer og mer og når våren er her...da kan graviditeten bli til en stor glede :)

Anonym poster: 7834e51cc905cfaa9b840399718c74fc

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hadde det litt slik. Var planlagt, men hadde likevel masse bekymringer om fremtiden med to barn, hvordan dette ville påvirke sønnen vår, praktiske ting og.økonomi. Masse, masse tanker. I tillegg til fryktelig kvalme. Nå er jeg over halvveis og har bearbeidet en del ting, og kjenner at alt er så mye bedre, til tross for at helsa skranter og man er sliten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...