Gå til innhold

Noen som har hatt barnemark??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig fått det, en ufyselig følelse by the way..

Kløtte sånn en natt her og måtte opp å se..og sannelig fant jeg ikke en liten hvit tråd baki der..

Men til spørsmålet, noen som vet hvor fort disse krypene dør etter å ha tatt vermox?

Anonym poster: 674af1e20a39eb9b8d83bffac7eddf3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medisinen må gjennom fordøyelsen, så når du har bæsjet en gang eller to etter å ha tatt medisinen bør det begynne hjelpe ;)

Har ikke hatt det selv, men har hatt det i hus på ungene et par ganger....

Anonym poster: 1245b858903335d3d0d1cb97b4a8e654

Skrevet

Marken dør etter ca en uke i de aller fleste tilfeller. Google litt om barnemark, tror det stod noe om livsløp og formering i tarmen osv.

Det er ufyselig heslig!!

Anonym poster: 596ef69247aed7ba03f95cf282551a54

Skrevet

Hatt det jeg også. Etter du har tatt medisin så går det ganske kjapt faktisk. Bør være problemfritt allerede samme natt, og iallefall dagen etter :) Husk å ta medisin om 1(?) uke også, for det ligger egg i tarmen som klekker etter litt tid.. føler med deg. Blir dårlig nattesøvn med sånn dritt i stumpen :(

Anonym poster: 33cae340a8916cc38f684da2537c8e97

Skrevet

Jeg hadde det to ganger. Føler med deg!!!! Det roer seg etter et par-tre dager.

Anonym poster: 7708b56e9e0967a41ad9f4b7e0170ef9

Skrevet

har hatt det... gikk over av seg selv uten medisin..

Skrevet

Flott at dette innlegget kom. Jeg lurer selv på om jeg har dette, og ikke meningen å kuppe tråden din, men må bare spørre:

Har i flere netter (ikke alle) klødd noe så sinnsykt i endetarmsåpningen, føles liksom som om noe "spreller" inni der, hvis dere skjønner. Er plaget endel med hemorroider og det jeg selv tror er en analfissur, og det klør jo når det sprekker, men dette har liksom vært noe annet. Har kikket på avføring, og ser mange litt store hvite "prikker/korn", men ikke disse lange "bomullstrådene" som visstnok er karakteristisk for småmark. Ikke ser jeg noe som lever heller.

Var på apoteket og fikk Vermox idag, litt usikker siden jeg fortsatt ammer litt, hun på apoteket var heller ikke helt sikker ifht ammingen.

Hjelp noen!!

Anonym poster: 0ba6c439e9cf673db076bd6c3257daa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...