Gå til innhold

"Jeg er trøtt" ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 uker siden fødsel og jeg er klar som ett egg for sex! Har dusjet og freshet meg litt opp de siste 3 kveldene, kommet nesten naken ut i stua, begynt å styrke litt på kjæresten og hintet frempå om lyst på sex. Får bare til svar "jeg er så trøtt".. Åhh.. klikker snart.. Bare å finne seg en elsker snart skjønner jeg, hvis det er slik det skal fortsette. .

Måtte bare få ut litt frustrasjon..

Anonym poster: 677fabf6c7ff1d046788025c04ad9523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eeeh, ja. Stakkars deg, kjiip problemstilling.

Anonym poster: b5c85f9a654f71042f7de6f21dfb2cd2

Skrevet

Kanskje han er redd for at du skal få vondt? Eller at han rett og slett er sliten etter å nettopp ha blitt pappa?

Uansett så syns jeg det er lurt å "komme igang" igjen, ellers kan det fort bli enda vanskeligere.. Trenger jo ikke å være såå slitsomt for han å ha sex :)

Skrevet

Sender klem. Her er jeg 2 uker fra termin, og har ikke hatt sex på nesten 5 måneder, og 2 måneder før det igjen, fordi mannen ikke er interessert. Uansett hva man gjør. Fortsetter det slik etter at ungen er født at han i det hele tatt ikke vil ha sex, så får han beskjed at da må vi se etter andre løsninger. Er drittlei av at mitt sexliv består av sex med meg selv.

Anonym poster: de95c8a656711a315d62e15bf3b51cd3

Skrevet

Ikke hint, ikke spør, bare begynn å ta på han. Gi han en blowjob, så kommer han nok fort på andre tanker enn at han er trøtt ;)

Evt får du la han sove ut en dag, om du har anledning, og si til han når han står opp, med et glimt i øyet, at du forventer full service om kvelden ;)

Anonym poster: 63d57165db3551e99703d194db3361e5

Skrevet

Har det falt dere inn at han faktisk ER trøtt?? Jeg klarer bare ikke å ha lyst etter en lang dag med jobb, husarbeid og barnestell. Da er jeg helt utslitt. Blir forbanna på mannen når han ikke respekterer det! Skal jeg bare ligger der og sprike og vente til han er ferdig? Neitakk, da forsvinner iallfall all sexlyst for lang tid fremover!

Anonym poster: c0abccf4854b48c5574893217af49bde

Skrevet

Det kan faktisk være en prosess for mannen også å bli klar for sex etter fødsel, de er jo ikke akkurat upåvirket av å se sin kjøre presse ut et helt menneske ;) Noen bruker lang tid og noen bruker kort tid på å bli klar. Hva med å snakke med han?

Skrevet

Det er 4 uker siden fødsel og du vurderer elsker på si fordi mannen er så trøtt???! Han er vel trøtt da stakkars. Og du er ikke sliten?

Troll

Anonym poster: 68dd039665c6b81ab59198eb821cda21

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ingenting er verre enn sexmas når man er trett og sliten. Han har vel ikke lyst?

Skrevet

Det som funker, selv om han sier at han er trøtt: gi han en blowjob under dyna når dere har lagt dere! DA våkner han til... Får da maser man heller ikke, man bare gjør det. Det funker her ;-)

Anonym poster: 3b099424bff809ed7bf6b5a64ea47747

Skrevet

Han er permitert og går bare hjemme. Når baby har lagt seg har jeg nok overskudd til kjærestekos. Baby er rolig og sover mye så er ikke så sliten nei.

Men fikk meg noe i går da. Gikk bare å la meg i frustrasjon og da kom han logrende etter merkelig nok.. ;)

Anonym poster: fb63c20d62bad913608d6ed3cb0108f4

Skrevet

Det som funker, selv om han sier at han er trøtt: gi han en blowjob under dyna når dere har lagt dere! DA våkner han til... Får da maser man heller ikke, man bare gjør det. Det funker her ;-)

Anonym poster: 3b099424bff809ed7bf6b5a64ea47747

Funket ikke her. Han bare dyttet meg vekk. Men håper i HIs tilfelle at det funker.

Anonym poster: de95c8a656711a315d62e15bf3b51cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...