Gå til innhold

Jeg strekker ikke til lenger!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpe meg! Etter jeg begynte i jobb igjen så kjenner jeg at tiden løper virkelig ifra meg. Er det en ting jeg ikke takler så er det å ikke ha kontroll. Jeg MÅ ha kontroll. Stålkontroll. Og attpåtil må jeg ha det rent rundt meg (og da er der sååå kjekt å komme hjem fra senvakt til et gulv jeg forlot skinnende som er inkrabbet i grøt. Grøt ja.) Guuuud hvor jeg misunner dere som bare tar livet helt chill. Ååååå som jeg skulle ønske jeg var slik.

Gi meg styyyrke!!!!

Anonym poster: 6a5f1e52bcd8288f3fbe533ed842d20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.... Jeg har gitt opp for en periode... Her er ikke rent til enhver tid, men vi bor 4 stk i en leilighet og jeg har to små (gutt og jente på 2og 4) og en stor (mannen) som roter og griser... Overskudd - hvor kan man få kjøpt det!??

Anonym poster: 287acbbde6cc006c56fd075abec0ea58

Skrevet

Hehe.... Jeg har gitt opp for en periode... Her er ikke rent til enhver tid, men vi bor 4 stk i en leilighet og jeg har to små (gutt og jente på 2og 4) og en stor (mannen) som roter og griser... Overskudd - hvor kan man få kjøpt det!??

Anonym poster: 287acbbde6cc006c56fd075abec0ea58

Ja jeg tror jeg bare må ta meg et "hvordan takle drit" kurs el noe. Bor også med 3 gutter i en liten leilighet. Føler jeg begynner i ene enden, og når jeg er ferdig i andre enden så kan du banne på at jeg må begynne i første enden igjen.

La meg få vite om du finner ut hvor det selges ;)

Anonym poster: 6a5f1e52bcd8288f3fbe533ed842d20f

Skrevet

Du kan late som du er mannen din :)

Eller hvis det er ting og leker som skaper kaos, kan det skape en opplevelse av kontroll å fjerne noen ting/leker.

Sørg for at mest mulig mat på kjøkkenet er innelåst.

Men jeg tror det er helt vanlig å støvsuge og vaske gulvene ofte.

Anonym poster: a99656c2e38fed10ffab1014db116022

Skrevet

Ingen har vel noensinne lagt på dødsleiet og tenkt at de skulle ha ryddet og vasket litt mer i sitt liv? Jeg lever etter dette!

Et lykkelig, rotete liv hvor jeg bruker tiden på tingene og mulighetene som ikke kommer så ofte. Tid med småen nå som hun er liten, lang tur i solen (bor i Bergen...) kjekke invitasjoner som dukker opp o.l. Rotet går ingen steder. Nå er det forskjell på rot og skitt da, men jeg har lært meg å leve med litt støv i krokene, klær som ikke alltid blir brettet etter vask og speil og vinduer med flekker. Max avslappet - veldig deilig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...