Gå til innhold

sex og smerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til får eg vondt når eg og samboer har sex..

F.eks den siste veka no har eg ikkje merka noken ting, men igår når vi hadde sex fekk eg vondt når han støter inni meg, uansett ka stilling vi brukte.

Og i følge en kalender eg bruka på tlf så skal eg ha eggløsning rundt desse tider, kan dette ha med at eg har eggløsning ?

Har hatt desse smertene før og, men da har eg aldri hatt kontroll på kor eg er hen i syklusen!!

Anonym poster: 32cd849fb8b552a73186ed4cc7f889fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være eggløsning. Hos meg viste det seg å være cyster. Helt ufarlig, men fikk dem fjernet pga smertene og alt ble mye bedre. Ingen smerter ved sex og mye mindre smerter ved mens. Kanskje verdt å få sjekket om det kan være en årsak?

Anonym poster: 3f1780020649716c1a96d75adfe50883

Skrevet

Ja, men er det ikkje litt rart at det plutselig en dag blir vondt, når vi har hatt sex omtrent kvar dag i over ei veke?

Skal uansett til legen på tirsdag, så kan jo høyre då!

Har heller ikkje spesielt vondt når eg har mensen.. og ikkje lenge sida eg var på GU, og hadde då innvendig ultralyd, og hadde ingen cyster da!

Skrevet

Cyster kan vandre rundt, men hvis du har hatt innvendig UL hadde de nok oppdaget det. Da vet jeg ikke gitt :-)

Anonym poster: 3f1780020649716c1a96d75adfe50883

Skrevet

Nei, er ikkje enkel dinna kvinnekroppen ;)

Men håpte jo igrunn på at det var noken som kanskje viste om det kunne ha med eggløsning å gjer, eller hadde slike smerter rundt eggløsning sjøl :)

I tillegg er eg litt kvalm og uvel ikveld, las litt på nettet tidligere ikveld at det også kunne vere normalt rundt og under eggløsning.. no prøva eg ikkje hardt å bli gravid, men vil lære meg om kroppen min sjøl :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...