Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Vært flink lenge. Men i dag har jeg hatt totalsprekk. Begynte med lunch hvir jeg gaflet i meg altfor mye av feil mat. Så godteri, for mye middag og enda mer godteri. Faen, jeg føler meg så motbydelig og tjukk, sikker på jeg har ødelagt fler ukers flinkhet bare i dag. Hvordan komme meg inn i det igjen fra i morgen, jeg føler at jeg søren ikke har lært noen verdens ting når jeg er i stand til dette.... Anonym poster: 84a4500e942559cdcd20d484d213c6a4
ms.Pond Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Det er flere, blant annet Grethe Roede, som har sagt at "å sprekke er normalt, og bare menneskelig. Det som er viktig er å la det være en sprekk og ikke bli en vane." Dette går helt fint. I morgen starter du på igjen med kur, og fortsetter som du har gjort. I kveld koser du deg med god samvittighet Jeg har gjort det selv, dyttet i meg masse snop, boller og fy-mat, men det er egentlig bare vanvittig herlig når det er kun en engangssynd
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Du har jo lært har du ikke? Du har dårlig samvittighet og tenker på det. Da sier du til deg selv at i morgen skal du ikke gjøre samme blemma igjen Du har ikke lagt på deg 1 kg etter i dag Anonym poster: 6862a7bee2cdbe958b547d88d7df8411
Papegøyeblomst Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Samme her...Fikk plutselig et ekstremt akutt behov for sjokolade, og har akkurat kommet hjem fra butikken med en pose Nidar Favoritter.. jaja, pån igjen i morra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå