Gå til innhold

Hva skaper konflikter mellom deg og mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er som regel uenige og hvem som skal stå opp tidlig med ungen og at vi koser for lite i ukedagene.

Hva er deres konflikter?

Har hørt at økonomi er den vanligste konflikten i parforhold.

Anonym poster: d929acdd286d69c1fb566a644f8ebad2

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Av han jobber ekstremt mye til tider

Skrevet

Vi har ingen problemer utenom at han misforstår/tar ting som kritikk fra min side. Kunne vel vært verre, men jeg syns det er slitsomt.

Anonym poster: a3cbdc9c2820e2695b62977edc77e1b9

Skrevet

Smårotinga hans over hele huset :P

Kan bli gaaal av det til tider. Plukke en sokk her og 5 glass der....argh...

Skrevet

Haha, signerer :D Pluss det og ikke lukke igjen skaper og skuffer.

Skrevet

Husarbeid.

Anonym poster: 3c1b52f04f28b452b963f4a180b5d211

Skrevet

Det største problemet er vel den berømte tidsklemma, og det at vi begge jobber mye og er slitne på kvelden. Da er det lett at små ting blir uoverkommelige, lunta er kort og kjeklingen en kort vei unna.

Skrevet

At han aldri rydder etter seg, og sier han skal gjøre en ting, men han gjør det ikke før han ser at jeg skal til å gjøre det...

Skrevet

Haha, signerer :D Pluss det og ikke lukke igjen skaper og skuffer.

Haha, samme her! Og så klarer han jammen å sette tomme kartonger inn i gjen i kjøleskapet også i sine trøtteste øyeblikk. :P

Skrevet

Samme her. I tillegg til innblanding fra damene i hans familie. (De tror de har medbestemmelsesrett i våre valg)

Anonym poster: 6194d0107e555bd44d54289f00ea70af

Skrevet

Det er vel ikke direkte konflikter, mer irritasjonsmomenter. For han er det at jeg er litt vel impulsiv og har litt for stor glede av å dra hjem materielle ting. For meg er at det at han jobber mye, og tidligere var han litt for rask med takke ja til ekstra jobbehelger. I tillegg er han litt for pirkete på ting jeg anser som ubetydelige detaljer.

Men nå kom jeg på noe som til tider skaper konflikter og det er at han er for glad i å presse familie ut på friluftsaktiviteter. Skikkelig irriterende fordi jeg er mer normal der.

Skrevet

Leieboerne. De driver meg til vanvidd til tider, og han forsvarer de. I tillegg blir det en del diskusjoner fordi han er et utpreget b-menneske, og pga sovingen hans blir ungene i praksis alene når det er hans tur å stå opp med de. Han gir de frokost og bytter bleie, så sovner han. Grrrr.

Anonym poster: 572d4088334105afafb42c3e5284f8ec

Skrevet

At han jobber for mye, og at han ikke kan si nei når andre spør om tjenester. (Jeg har full forståelse for at det ikke er lett, men blir så lei av å være den som alltid må vente/endre planene osv fordi jeg forstår og det gjør ikke de).

Fra han sin side er det vel mye at jeg ikke setter skoene på plass, ikke setter inn nytt dopapir, ikke går ut me søpla og slike småting.

Skrevet

Husprosjekt, han har fylt huset med skrot over mange år (med god hjelp fra sin mor) og nå er det 3 mnd til termim og planen er jo å flytte sammen. Men huset er fortsatt fylt til randen av skrot, og oppussingen går trått.

Og jeg irriterer meg over svigermonsteret som har egen nøkkel, kommer i tide og utide, og roter imellom søpla når vi endelig får tatt et skikkelig røsk i opprydding.

Skrevet

Vi krangler vel aldri, men de gangene vi har hatt noen skikkelige diskusjoner så har det stort sett vært svigermor som har vært grobunn for dem. Husarbeid, tidsklemme, økonomi og hverdag kommer vi til enighet om uten egentlig å diskutere noe særlig...

Anonym poster: 259b7006fea3d2c5d2f139cae3dc1abd

Skrevet

Hans unnfallenhet...

Han har lett for å vri seg unna og unngå f.eks. å nekte barna ulike ting. Eksempel: Jeg sier nei til mer tv. Ungene sutrer og sier "dumme mamma" og maser om å få se mer. Jeg sier nei. 30 sek senere har mannen sagt ja, og begrunnet det med at han ikke orker å høre på ungenes sutring...

Grrrrrrr!!! Hadde han bare støttet meg i sånne ting! Selvfølgelig vil ungene sutre og mase, da, når de vet at pappa gir dem medhold snart, selv om mamma har sagt nei! Og hvor mange ganger har jeg tatt det opp med ham? Mange.

Anonym poster: 1e7fdf92a806b0b7645f47f16c696b82

Skrevet

Husarbeid

Latskap. Skru på tv en og lar ungene underholdes av det mer enn nødvendig mener jeg.

Anonym poster: a927bfd2f035a7e9578181f5f8f88235

Skrevet

Økonomi og databruken hannes.

Anonym poster: aae1f98eafcde6380725ff7ce81462c3

Skrevet

Om jeg nevner enn venninne av han som jeg tidligere trodde han var interessert i. Han var ikke det, men han vet av erfaring at jeg dessverre kan henge meg opp i ting =/

Anonym poster: 5eb9ddc8188c4761c2cd2721bd3ca26d

Skrevet

At vi aldri har nok penger

Anonym poster: f371f2616a8f720ea666e00ce4e5415f

Skrevet

Penger og stebarna.

Anonym poster: 0672267db9e852237d3af59a5101285d

Skrevet

At han tar null hensyn og viser null sympati for at jeg er ufattelig kvalm i dette svangerskapet. Han bare kjefter og smeller for at jeg ikke stiller opp som vaskehjelp, kokk og elskerinne. Jævla egoistiske mann.

Anonym poster: 388f70cbfa480fea65f6512646116af7

Skrevet

Databruken ! Blir dritt lei av spillinga hans, nå er det 1 uke til termin og jeg forventer forandringer etterpå for å si det slik :)

Skrevet

Svigermor. Men hun vil aldri få tilfredstillelsen av å få vite det.

Anonym poster: e99f87bac12b776a00cc5f6beb96e5c8

Skrevet

At han prioriterer dataen og musikk framfor barna og meg. Når jeg sier det til han, blir han sint....

Han har ikke rørt støvsugeren på over et år. Han har veldig lyst at yngste skal gå på fotball ( vil det selv også) men han GIDDER ikke følge. Hår ikke satt på en maskin med klær det siste tiåret. Det som er verst for tiden er likevel det at han kjefter og smeller for tiden, både på ungene or meg. En ordentlig brølape er han blitt..!

Anonym poster: 4e53a3ce867b90e9fd1fb364182b371d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...