Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Vi bor i tomannsbolig. Oppe har vi stue og kjøkken og nede er det soverom og bad. Vi har ikke bodd her så lenge og det eneste jeg har hørt fra naboene er når de slenger litt i skapdørene på kjøkkenet. Jeg har derfor gått utfra at det er ganske lydtett her. Så.. Vi har et, ja hva skal jeg si, ganske sprekt sexliv. Liker å bli bundet fast, bruker mye pisk osv. Kan bli litt høylytt. Vi har også innimellom (ca. 1 helg i mnd.) et par på besøk som vi leker med. Har ikke fått noen klager fra naboene, ennå vi har soverom vegg i vegg. Vi legger oss ganske sent. Men i natt våknet jeg, og sleit med å sove igjen. Plutselig hørte jeg at naboen TISSA og dro opp! Ble så satt ut, og har ikke turt å gå ut i dag Tenk hva de har hørt fra oss! De legger seg ganske tidlig og da blir det tydeligvis ekstra lytt inn til de vil jeg tro..... Har lyst å dø litt nå ... Anonym poster: cb5ef94d7e72ca78c5eede361d740d9c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Sex er normalt så de bryr seg nok ikke så veldig mye. Anonym poster: ae96277859867db38b637d5e3f96d59b
ms.Pond Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Når man har tette naboer deler man som regel en del av privatlivet gjennom vegger og vinduer I min ungdom delte jeg og min daværende samboer vegg med et par som hadde så heftig sex at hun hørtes både gjennom veggen og vinduet om sommeren. Det var hyling av dimensjoner, iblandet diverse saftige gloser. Samtidig sivet det hasjrøyk opp og inn fra vinduet i etasjen under, iblandet alt fra reggae til flytende trance. Ah, liflige ungdomstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå