Gå til innhold

Noen her som har handlet klær hos Zalando?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det et seriøst og ok sted?

Ser at de har mange forskjellige merker, men føler dere at str er omtrent det dere bruker til vanlig?

Anonym poster: 8d39b5c6f8e7564daf3a419a99bbe083

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, har handlet fra Zalando (ikke den norske nettbutikken, men det går vel for det samme). Aldri vært noe tull. Størrelsene varierer fra merke til merke - så det er helt umulig å svare på. Pleier vanligvis å kunne gå for vanlig størrelse. Det hender at kunder vurderer produktetet, og da står det gjerne noe om størrelsen.

Skrevet

Har handlet derfra en 4-5 ganger nå, både klær og sko. Bare 3-4 dagers leveringstid. Fraktfritt er jo gull!

Ingenting å utsette på dem.

Skrevet

Enig, har handlet et par ganger uten problem. Det jeg har kjøpt har passet i min vanlige størrelse, men kommer så klart an på merket.... Og så har de jo sååå mye fint... Kjenner jeg ble litt shoppesyk nå...hihi

Anonym poster: 75b95f7422a5f18e670a8ab61a898c0b

Skrevet

Det var det jeg også fant ut, så mye fint. Takk for svar, da blir det shopping og ønskeliste til bursdagen min.

HI

Anonym poster: 8d39b5c6f8e7564daf3a419a99bbe083

Skrevet

Jeg kjøpte nå en del plagg, og alle utenom ett må jeg sende tilbake. Jeg fulgte målene som sto oppgitt på plaggene for å finne størrelse, fremfor den størrelsen jeg pleier å bruke. Dumt, for det var mye fint, og nå må jeg jo vente enda lengre. Topp at det er fri porto begge veier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...