Gå til innhold

Herregud tror dere dette er ekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://efukt.com/2339_1_Guy_1_Cup.html

En mann som setter seg på ett syltetøy glass slik det går opp i ræven også knuser der og han begynner å blø som bare det, samtidig som han plukker ut glassbiter fra ræven! Ekte!?

Advarsel! EKKELT!

Anonym poster: fec058ca01584172ab7a45f7f123b711

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, ser virkelig ingen grunn til å klikke meg inn på linken din!

Skrevet

Hahaha, ser virkelig ingen grunn til å klikke meg inn på linken din!

Jo det må du, en opplevelse for livet!

Nei,

Men seriøst dette var helt jævlig.

Hi

Skrevet

Wøææææ !!!!! Er det jævligste jeg har sett.....

Anonym poster: f888f0535cc2291ed9028ee0136fe258

Skrevet

Har faktisk snakket med han, og ja, det er ekte. Fyren er gal, og helt besatt av å putte rare ting i stumpen.

Folk ass :D

Skrevet

Har faktisk snakket med han, og ja, det er ekte. Fyren er gal, og helt besatt av å putte rare ting i stumpen.

Kjenner du han? Seriøst? Hvordan gikk det med han etter glasset knuste? Må ha vært flaut å komme til legen, hehe

Hi

Skrevet

Pleier å bli fascinert av sånn freaky shit, men denne tror jeg jeg holder meg unna....

Skrevet

Kjenner du han? Seriøst? Hvordan gikk det med han etter glasset knuste? Må ha vært flaut å komme til legen, hehe

Hi

Haha, nei, kjenner han ikke. Bare snakket med han. Han dro faktisk ikke til legen, men blødde bak i TO UKER før det var greit igjen. Han har det visst bra nå, sa han....

Skrevet

Hi

Haha, nei, kjenner han ikke. Bare snakket med han. Han dro faktisk ikke til legen, men blødde bak i TO UKER før det var greit igjen. Han har det visst bra nå, sa han....

Herregud gikk han ikke til legen? Galning.

Men nå må jeg neste spørre, hvorfor har du snakket med han? Altså hvordan kom du i kontakt med han? Er du en "fan" av hans videoer eller? Hehe

Skrevet

Herregud gikk han ikke til legen? Galning.

Men nå må jeg neste spørre, hvorfor har du snakket med han? Altså hvordan kom du i kontakt med han? Er du en "fan" av hans videoer eller? Hehe

Om jeg har en "Knust-glass-i-rumpe-fetish"? ;)

Hehe, nei, har nok ikke det. En kamerat av meg kjenner han, og siden jeg hadde sett videoen så klarte jeg ikke motstå fristelsen :P Men han var skummel nok til at jeg bare snakket med han den ene gangen, gitt.

Skrevet

Aldri verden om jeg trykker på den linken der...

Anonym poster: 56616ce21f53170d3cb3859b4fa638bc

Skrevet

Å herregud. Jeg er ganske hardfør, men det der fikk meg faktisk skikkelig uvel. Ble helt svimmel av alt blodet som bare rant jeg.. og lyden av glasset i rumpa hans. ÆÆÆ... Angrer på at jeg så det der ;)

Skrevet

Er ikke den videoen flere år gammel?

Anonym poster: 63d7790ba781eca804557ef537dd0105

Skrevet

Fy søren.hater deg litt for at du la ut den linken!!!! ;(... ahaha.... helsikken så syyykt!!

Skrevet

Det der er det sykeste jeg noen gang har sett! Ble helt uvel..

Skrevet

Hvis noen lurer på om de skal se den, så ikke gjør det. :P Mannen min viste meg den for et års tid siden (selv om han vet jeg hater sånt, grrrr), og jeg har ikke kommet over det enda. Blir kvalm av å tenke på det.

Anonym poster: 4f944a2491d8c20487ad5da0272b8745

Skrevet

Lærte grundig og vel at jeg aldri skal klikke inn på slike ekle linker etter at en kamerat lurte meg til å klikke på two girls and a cup. Jeg har enda sår på sjelen selv om jeg bare så noen sekunder.

For å si det slik, jeg prøvde å fike til kameraten min, men han bare rulla på gulvet av latter fordi jeg ble så satt ut.

Skrevet

Lærte grundig og vel at jeg aldri skal klikke inn på slike ekle linker etter at en kamerat lurte meg til å klikke på two girls and a cup. Jeg har enda sår på sjelen selv om jeg bare så noen sekunder.

For å si det slik, jeg prøvde å fike til kameraten min, men han bare rulla på gulvet av latter fordi jeg ble så satt ut.

Hva var two girls and a cup igjen? Tror ikke jeg har sett den videoen, men husker å ha hørt om den.

Skrevet

Hva var two girls and a cup igjen? Tror ikke jeg har sett den videoen, men husker å ha hørt om den.

Jentene som spiser hverandres bæsj og råkliner etterpå. SPYYY

Anonym poster: e7b9726f204c89873fe5ce8c6072b99c

Skrevet

Herregud og fy... Fatter ikke at jeg gikk inn på linken. Æsj!

Anonym poster: 5ab6457132d33c146bc81acd25f1d8e1

Skrevet

Jentene som spiser hverandres bæsj og råkliner etterpå. SPYYY

Aah, stemmer det! Da har jeg hørt om det ja.

Har ingen planer om å se verken den filmen eller den det linkes til her. Blæh....

Skrevet

Denne som det linkes til her var iallefall helt forjævlig.. klarte ikke å se hele engang. Han roter masse oppi rumpa og det blodet flyter. Noe spesielt som skjer på slutten, eller bare fortsetter han å plukke glass? :/ Herregud det må da ha gjort JÆVLIG vondt!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...