Gå til innhold

Dette har vært en helt forferdelig dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til kvelden kommer og en kan legge seg alle mann. Psykisk sykdom er et helvete. Spesielt med barn som en må ta seg av alene. Gi meg styrke sier jeg bare.....Lurer på hvor lenge en må holde ut.. Hadde det ikke vært for jentene mine hadde jeg nok hengt meg for leeeenge siden,.,.

Anonym poster: b6ad2fc6c358306b4f8558b1bd83062e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bor i Hamar-området kan jeg stille opp for ungene så du får hvilt deg litt...

Skrevet

Kjære deg, søk hjelp. Har du søkt om avlastningshjem?

Mange klemmer til deg

Skrevet

Har hatt det i 11 år nå, så hjelp i form av psykologer, medisiner har jeg fått. Og avlastningshjem har de en helg i mndn. Men er ikke så mye som hjelper :/ Takk begge to.

Skrevet

Og bor du nærheten til akershus/østfold stiller jeg gjerne opp!

Skrevet

Kanskje du kan få økt til annenhver helg for en periode?

Skrevet

Er besteforeldrene som er avlastningen og de er så opptatt så føler ikke jeg kan spørre om mer en den helga. Det kommer i daler dette her så det blir vel en tanke bedre snart. Takk og lov for barnehage til uken.

Skrevet

Du kan jo evn søke om avlastning da?

Skrevet

Er gjennom Barnevernet dette.

Skrevet

Er gjennom Barnevernet dette.

Kan du høre med barnevernet om du kan få avlastningshjem hos noen andre slik at du får annenhver helg fri? Slik at de er en hel i mnd hos dine foreldre og en helg i mnd hos noen andre?

Skrevet

Okei,men det burde være mulig å legge frem ønske ditt for din kontakt person og se hva de kan få til? Selvom du tenker at de er travle, betyr det jo ikke at de ikke ville ha stilt opp for deg og barna litt ekstra for en periode?

Skrevet

Hvis ikke er jeg enig med tyrkisk pepper, et ekstra avlastninghjem eller evn bytte til et sted hvor barna kan være annenhver helg. Så kan du heller bruke besteforeldre til barnevakt utenom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...