Gå til innhold

Hvile eller aktiv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker på hva som er best, som _kanskje_ kan sette igang fødsel, er 9 dager til ul-termin, hadde menstermin i går, har de siste tre dagene hatt masse maserier/modningsrier.

Har vært mer på do å gjort nr to i dag enn normalt, er ellers i god form.

Sitter nå å vurderer om jeg skal ut en tur å måkke altan for snø, og gjøre litt småtteri ut når det er så fint vær her, før jeg fikser ferdig babyrommet (må ikke gjøres før fødsel, men kjekt å ha gjort det), eller om jeg skal legge meg på sofaen og sove en dupp, skal på kino i kveld.

 

Er for tiden veldig rastlaus!

 

Anonym poster: 357607bc8d7f0c54c2b59e04e831299a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville slappet av eller fikset ferdig på babyrommet (dersom det ikke er tungt arbeid). Det er ingen vits å slite seg ut før fødsel.

 

Anonym poster: ea025d0eae4ba3257b65d4713eb79776

Skrevet

Jeg hadde valgt og gått ut finværet og gjort småting der :) Og om man da ble sliten, kanskje ta en liten hvil? Man får alltids slappet av på sykehuset etter fødsel om man vil :) Verre når mankommer hjem igjen,- kan være.

 

Er man rastløs, så bruk det. Kommer den tid du ikek vil være rastløs lenger,- skal jeg love deg :) Så om du har lyst etter og ha vært ute, så kan det jo være greit og ta barnerommet også..Ikke sikkert kinoefilmen blir ferdig sett ikvelg...Hadde også tømming av magen før fødsel..Henholdsvis på dagen,- før jeg født den natten,- og 2-3 dager før .....

 

Anonym poster: 0d07a72987035786ce72124422aae7f8

Skrevet

Hvile! Du trenger kreftene! Kunne evt. gjort litt småtteri på barnerommet, men ingenting slitsomt. Men så var jeg helt tappet for energi på slutten da, så det kan vel ikke sammenlignes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...