Tante_Esel Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 tror det blir gutt jeg Og gratulerer med reke
solrose1 Skrevet 17. mars 2013 #4 Skrevet 17. mars 2013 hei..usikker jeg...noe i meg sier gutt...men når jeg ser dypere inn på spørsmålet så er jeg ganske sikker på at du får jente..jo er nok ei lita jente...gratulerer masse...
paddington Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2013 Tusen takk solrose:). Jeg har tatt ringtesten, og den går i sirkel over håndleddet og pendler over magen:). Ifølge info så betyr vel det at det er ei jente her inne:). Blir gøy å se på neste ultralyd:). Jeg kommer med tilbakemelding:)
paddington Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2013 hei..usikker jeg...noe i meg sier gutt...men når jeg ser dypere inn på spørsmålet så er jeg ganske sikker på at du får jente..jo er nok ei lita jente...gratulerer masse... Hei igjen Solrose:)! Jeg begynte å tenke på svaret ditt:) Kanskje den opprinnelige guttefølelsen var det egget som ikke festet seg? Var dette en gutt?? I tillegg så lurer jeg på hvilken "sjel" som har tatt bolig i magen min:). Er det en gammel eller ung sjel? Ser eller føler du slike ting Solrose?
paddington Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. mars 2013 Tusen takk;)!! Tilbakemelding kommer om en måneds tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå