Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 De siste dagene har jeg klødd og svidd i underlivet og antatt at jeg har sopp. Men i natt voknet jeg til at tilstanden der nede hadde forverret seg veldig. Små sår, veldig hovent og vondt. (jeg har vondere nå en etter forrige fødsel med sting!) i tillegg har jeg tisset litt på meg to ganger, aldri opplevd lignende før!? Er forresten gravid i uke 13, usikker på om jeg skal kontakte legevakt. Føler kanskje det ikke er "alvorlig" nok? Anonym poster: 725b84530400ebc63c5c9a5efbe6da80
<3 2G <3 Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Jeg hadde tatt en tlf til legevakten og hørt hva de sa. Har du prøvd canesten forresten?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Ring de og forklar.så vurderer de om du skal komme eller vente på fastlege mandag Anonym poster: 61a2d891346de16257e2a09c469cfaa5
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Du kan ha en uvi også i tillegg, og det skal behandles når man er gravid. Anonym poster: d3c8c4c2ab8dcb33a00e1439f2a9440b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 Gjetter på urinveisinfeksjon. Ta en tur på legevakten du, så slipper du å gå og ha det vondt og risikere nyrebetennelse. Anonym poster: 8bf8c35df32c7f1cc39f367504705889
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. mars 2013 #7 Skrevet 16. mars 2013 Jeg hadde ringt for å høre hva de synes på legevakten.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #8 Skrevet 16. mars 2013 Du har herpes! Kom deg på legevakta og smør for all del ikke med canesten. Anonym poster: bede0cc3abe35ab9f846ecb54f1b2b6d
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #9 Skrevet 16. mars 2013 Gjetter på urinveisinfeksjon. Ta en tur på legevakten du, så slipper du å gå og ha det vondt og risikere nyrebetennelse. Anonym poster: 8bf8c35df32c7f1cc39f367504705889 NyreBEKKENbetennelse Anonym poster: 6f48ccc304099c008a3572481f87bd2b
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #10 Skrevet 16. mars 2013 Herpes ja, UVI og nyrebekkenbetennelse gir ikke sår og kløe. Anonym poster: 4bdd97d471cc58653c987a5cf46f48e8
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #11 Skrevet 16. mars 2013 Ville dratt for å sjekke, iallefall ringt de for å høre. Ikke la alle "legene" her gi deg en diagnose før du har fått sjekket det ut. Håper du finner ut av det Anonym poster: 9e019cfa598f922f96bcd75f53858b04
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #12 Skrevet 16. mars 2013 Jeg ringte legevakten og de antok også at det var herpes. De sa jeg kunne vente til mandag, med mindre jeg fikk veldig høy feber. Forstår virkelig ikke hvor jeg har fått det i fra?! Har ikke hatt sex med andre enn mannen på over 6 år...(han har ikke herpes) Anonym poster: 725b84530400ebc63c5c9a5efbe6da80
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #13 Skrevet 16. mars 2013 Herpes ja, UVI og nyrebekkenbetennelse gir ikke sår og kløe. Anonym poster: 4bdd97d471cc58653c987a5cf46f48e8 for ikke å snakke om at nyrebekkenbetennelse gir temmelig forkrøplende smerter i korsryggen... det gjør UVI i de fleste tilfeller også... Anonym poster: e738de1d7c6139a3d042a30299729c04
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #14 Skrevet 16. mars 2013 Hvis mannen din har munnherpes, kan det smitte derfra også. Mange tror det smitter kun ved utbrudd, men det kan også smitte utenom utbrudd. Og som en annen skriver, så kan det ligge latent i mange år. Hvis det blir enda verre, så bør du ta kontakt med legevakta igjen, det finnes noen medisiner man kan ta, men de bør helst tas i det utbruddet starter for at det kan hjelpe. En jeg kjenner ble innlagt på sykehus da hun hadde sitt første utbrudd fordi det var så vondt. Anonym poster: 7f62e888446e86fb5b911c667bd04d68
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #15 Skrevet 16. mars 2013 Gjetter på urinveisinfeksjon. Ta en tur på legevakten du, så slipper du å gå og ha det vondt og risikere nyrebetennelse. Anonym poster: 8bf8c35df32c7f1cc39f367504705889 Fikk ikke med meg at du hadde små sår, men den eneste måten å bli sikkert på er ved å dra på legevakten. Også mente jeg nyrebekkenbetennelse . Anonym poster: 8bf8c35df32c7f1cc39f367504705889
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #16 Skrevet 16. mars 2013 Jeg ringte legevakten og de antok også at det var herpes. De sa jeg kunne vente til mandag, med mindre jeg fikk veldig høy feber. Forstår virkelig ikke hvor jeg har fått det i fra?! Har ikke hatt sex med andre enn mannen på over 6 år...(han har ikke herpes) Anonym poster: 725b84530400ebc63c5c9a5efbe6da80 Han har vel vært utro da,naive kjerring! Anonym poster: f2193a3d0cab46e0db27af5deb93e1eb
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #17 Skrevet 16. mars 2013 Jeg har hatt sår når jeg har hatt ordentlig ille sopputbrudd. Fikk det faktisk en gang jeg brukte lactal også... Anonym poster: 8ff43159bc3d64933a21bf69c3be22c0
<3 2G <3 Skrevet 16. mars 2013 #18 Skrevet 16. mars 2013 Jeg ringte legevakten og de antok også at det var herpes. De sa jeg kunne vente til mandag, med mindre jeg fikk veldig høy feber. Forstår virkelig ikke hvor jeg har fått det i fra?! Har ikke hatt sex med andre enn mannen på over 6 år...(han har ikke herpes) Anonym poster: 725b84530400ebc63c5c9a5efbe6da80 Han har vel vært utro da,naive kjerring! Anonym poster: f2193a3d0cab46e0db27af5deb93e1eb Hehe, du har peiling på herpes ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå