Gå til innhold

Legevakt eller vente til mandag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg klødd og svidd i underlivet og antatt at jeg har sopp. Men i natt voknet jeg til at tilstanden der nede hadde forverret seg veldig. Små sår, veldig hovent og vondt. (jeg har vondere nå en etter forrige fødsel med sting!) i tillegg har jeg tisset litt på meg to ganger, aldri opplevd lignende før!?

Er forresten gravid i uke 13, usikker på om jeg skal kontakte legevakt. Føler kanskje det ikke er "alvorlig" nok?

 

Anonym poster: 725b84530400ebc63c5c9a5efbe6da80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt en tlf til legevakten og hørt hva de sa. Har du prøvd canesten forresten?

Skrevet

Ring de og forklar.så vurderer de om du skal komme eller vente på fastlege mandag

 

Anonym poster: 61a2d891346de16257e2a09c469cfaa5

Skrevet

Du kan ha en uvi også i tillegg, og det skal behandles når man er gravid.

 

Anonym poster: d3c8c4c2ab8dcb33a00e1439f2a9440b

Skrevet

Gjetter på urinveisinfeksjon. Ta en tur på legevakten du, så slipper du å gå og ha det vondt og risikere nyrebetennelse.

 

Anonym poster: 8bf8c35df32c7f1cc39f367504705889

Skrevet

Jeg hadde ringt for å høre hva de synes på legevakten.

Skrevet

Du har herpes! Kom deg på legevakta og smør for all del ikke med canesten.

 

Anonym poster: bede0cc3abe35ab9f846ecb54f1b2b6d

Skrevet

Gjetter på urinveisinfeksjon. Ta en tur på legevakten du, så slipper du å gå og ha det vondt og risikere nyrebetennelse.

 

Anonym poster: 8bf8c35df32c7f1cc39f367504705889

 

NyreBEKKENbetennelse

 

Anonym poster: 6f48ccc304099c008a3572481f87bd2b

Skrevet

Herpes ja, UVI og nyrebekkenbetennelse gir ikke sår og kløe.

 

Anonym poster: 4bdd97d471cc58653c987a5cf46f48e8

Skrevet

Ville dratt for å sjekke, iallefall ringt de for å høre. Ikke la alle "legene" her gi deg en diagnose før du har fått sjekket det ut.

 

Håper du finner ut av det :)

 

Anonym poster: 9e019cfa598f922f96bcd75f53858b04

Skrevet

Jeg ringte legevakten og de antok også at det var herpes. De sa jeg kunne vente til mandag, med mindre jeg fikk veldig høy feber.

 

Forstår virkelig ikke hvor jeg har fått det i fra?! Har ikke hatt sex med andre enn mannen på over 6 år...(han har ikke herpes)

 

Anonym poster: 725b84530400ebc63c5c9a5efbe6da80

Skrevet

Herpes ja, UVI og nyrebekkenbetennelse gir ikke sår og kløe.

 

Anonym poster: 4bdd97d471cc58653c987a5cf46f48e8

 

for ikke å snakke om at nyrebekkenbetennelse gir temmelig forkrøplende smerter i korsryggen... det gjør UVI i de fleste tilfeller også...

 

Anonym poster: e738de1d7c6139a3d042a30299729c04

Skrevet

Hvis mannen din har munnherpes, kan det smitte derfra også. Mange tror det smitter kun ved utbrudd, men det kan også smitte utenom utbrudd. Og som en annen skriver, så kan det ligge latent i mange år. Hvis det blir enda verre, så bør du ta kontakt med legevakta igjen, det finnes noen medisiner man kan ta, men de bør helst tas i det utbruddet starter for at det kan hjelpe. En jeg kjenner ble innlagt på sykehus da hun hadde sitt første utbrudd fordi det var så vondt.

 

Anonym poster: 7f62e888446e86fb5b911c667bd04d68

Skrevet

Gjetter på urinveisinfeksjon. Ta en tur på legevakten du, så slipper du å gå og ha det vondt og risikere nyrebetennelse.

 

Anonym poster: 8bf8c35df32c7f1cc39f367504705889

Fikk ikke med meg at du hadde små sår, men den eneste måten å bli sikkert på er ved å dra på legevakten. Også mente jeg nyrebekkenbetennelse ;).

 

Anonym poster: 8bf8c35df32c7f1cc39f367504705889

Skrevet

Jeg ringte legevakten og de antok også at det var herpes. De sa jeg kunne vente til mandag, med mindre jeg fikk veldig høy feber.

 

Forstår virkelig ikke hvor jeg har fått det i fra?! Har ikke hatt sex med andre enn mannen på over 6 år...(han har ikke herpes)

 

Anonym poster: 725b84530400ebc63c5c9a5efbe6da80

 

Han har vel vært utro da,naive kjerring!

 

Anonym poster: f2193a3d0cab46e0db27af5deb93e1eb

Skrevet

Jeg har hatt sår når jeg har hatt ordentlig ille sopputbrudd. Fikk det faktisk en gang jeg brukte lactal også...

 

Anonym poster: 8ff43159bc3d64933a21bf69c3be22c0

Skrevet

Jeg ringte legevakten og de antok også at det var herpes. De sa jeg kunne vente til mandag, med mindre jeg fikk veldig høy feber.

 

Forstår virkelig ikke hvor jeg har fått det i fra?! Har ikke hatt sex med andre enn mannen på over 6 år...(han har ikke herpes)

 

Anonym poster: 725b84530400ebc63c5c9a5efbe6da80

 

 

 

 

Han har vel vært utro da,naive kjerring!

 

 

 

 

Anonym poster: f2193a3d0cab46e0db27af5deb93e1eb

 

 

Hehe, du har peiling på herpes ja!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...