Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Lurer veldig på hvordan man gjør det med bilstol og basen når man skal fly? Man MÅ jo bruke base i nye biler, så da må vi jo bare ta den svære, tunge klumpen med oss :-) Kan vi bære babyen i bilstolen inn på flyet? Anonym poster: 1ca573b26898b723766b1570cc2ddb48
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Om du skal ha bilstolen inn på flyet må du kjøpe eget sete til ungen, for det er for stort til hattehyllen. Om du ikke har kjøpt sete til ungen og skal ha den på fanget må du sende setet med bagasjen. Anonym poster: fc15ec65d90ed76fdba1f532e326c7d1
<3 2G <3 Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Lurer på hvor det står at en Må ha base? Sikkert bare jeg som ikke kan å søke, men har du link?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Vi spurte på biltilsynet da vi var der med bestefar for et par uker siden. Da sa de at det er påbudt med base når det er isofix feste i bilen... Finner det ikke på nett, men velger å tro på dem som jobber med det :-) Anonym poster: 1ca573b26898b723766b1570cc2ddb48
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 må ikke ha base, men det er anbefalt at en bruker det om bilen er tilrettelagt for det. Anonym poster: 52e9a9835888d0ac6504906ec87f3637
<3 2G <3 Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Greit nok at de sier det, men da skulle alle seter kommet med base og ikke hadd det som valgmulighet. Endret 16. mars 2013 av 1G+1G :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå