Gå til innhold

Flytur med babyen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer veldig på hvordan man gjør det med bilstol og basen når man skal fly? Man MÅ jo bruke base i nye biler, så da må vi jo bare ta den svære, tunge klumpen med oss :-) Kan vi bære babyen i bilstolen inn på flyet?

 

 

 

Anonym poster: 1ca573b26898b723766b1570cc2ddb48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal ha bilstolen inn på flyet må du kjøpe eget sete til ungen, for det er for stort til hattehyllen.

 

Om du ikke har kjøpt sete til ungen og skal ha den på fanget må du sende setet med bagasjen.

 

Anonym poster: fc15ec65d90ed76fdba1f532e326c7d1

Skrevet

Lurer på hvor det står at en Må ha base? Sikkert bare jeg som ikke kan å søke, men har du link?

Skrevet

Vi spurte på biltilsynet da vi var der med bestefar for et par uker siden. Da sa de at det er påbudt med base når det er isofix feste i bilen... Finner det ikke på nett, men velger å tro på dem som jobber med det :-)

 

Anonym poster: 1ca573b26898b723766b1570cc2ddb48

Skrevet

må ikke ha base, men det er anbefalt at en bruker det om bilen er tilrettelagt for det.

 

Anonym poster: 52e9a9835888d0ac6504906ec87f3637

Skrevet (endret)

Greit nok at de sier det, men da skulle alle seter kommet med base og ikke hadd det som valgmulighet.

Endret av 1G+1G :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...