Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Og ingen tegn til fødsel?! Kan det bare skje plutselig? Kan vannet gå eller riene starte om feks 30 minutter selv om jeg ikke har antydning til NOE akkurat nå? Trenger andres erfaring, er lei! Anonym poster: 51ef09ae0ddacd8009a929e833f94e3f
Jada-har fire små Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Det kan skje ganske så plutselig, men det kan også gå to uker til uten at noe skjer. Så smøre seg med tålmodighet:)). Ikke lett, jeg vet, har gått over tiden både 11 dager og 13 dager. Men i forhold til alle ukene man faktisk har gått gravid, så er det jo ingenting. Lykke til:)
<3 2G <3 Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Jupp, helt tilfeldig start. Plutselig så kommer den Er selv 37+6 og mer enn klar nok!! Men jeg har masrier, så håper det er tegn på starten.
Kanutten83 Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Jeg har aldri hatt noen tegn til nær forestående fødsel før enten vannet eller riene har begynt Har vært slik som du spør om, kjenner ingenting, men 30 min senere er fødselen i gang, og jeg har vært like overasket hver gang for jeg har jo ikke hatt noen tegn Har født på termindagen, 1 mnd før termin og 1 uke over termin Lykke til
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Husker jeg skulle akkurat til å inn i drømmeland da *knepp* vannet gikk.. Helt uten forvarsel 14 dager før termin.. Anonym poster: 14ac2a8350ef2df3f5d95bff6950c53f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 Takk for svar jenter skal smøre meg med tålmodighet men likevel er det utrolig godt å se at ting kan skje selv om det ikke føles som om noe er på gang enda Anonym poster: 51ef09ae0ddacd8009a929e833f94e3f
Gjest Trulte med to små Skrevet 16. mars 2013 #7 Skrevet 16. mars 2013 Jeg lurer på når er det mest vanlig at folk føder, dvs i hvilken uke? Er det rundt uke 38? Er selv bare 23+3, men er jo over halvveis
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #8 Skrevet 16. mars 2013 Jeg lurer på når er det mest vanlig at folk føder, dvs i hvilken uke? Er det rundt uke 38? Er selv bare 23+3, men er jo over halvveis Aner ikke. De påstår at førstegangs ofte går over termin, flergangs ofte føder før termin, og kun 5% føder termindatoen. Men, etter å ha lest X antall tråder om saken så synes jeg alt er like vanlig. Var sikkert 80 av 100 som svarte at de fødte for tidlig første gangen. Anonym poster: 51ef09ae0ddacd8009a929e833f94e3f
Gjest Trulte med to små Skrevet 16. mars 2013 #9 Skrevet 16. mars 2013 Ja jeg har også hørt og lest så mye forskjellig så derfor ble jeg så nyskjerrig. Dette er mitt første barn og jeg har jo alltid hørt at det er vanlig å gå overtid med førstemann, så jeg får vel bare vente og se hva som skjer. Høres ikke fristende å gå overtid, men kanskje heller det en å få et for tidlig født barn.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #10 Skrevet 16. mars 2013 Ja jeg har også hørt og lest så mye forskjellig så derfor ble jeg så nyskjerrig. Dette er mitt første barn og jeg har jo alltid hørt at det er vanlig å gå overtid med førstemann, så jeg får vel bare vente og se hva som skjer. Høres ikke fristende å gå overtid, men kanskje heller det en å få et for tidlig født barn. Men så lenge de kommer etter uke 37 regnes de ikke som premature termin er alt fra 3 uker før og 2 uker etter termindatoen din. Tror de fleste er lei på slutten, overtid frister ikke Anonym poster: 51ef09ae0ddacd8009a929e833f94e3f
Gjest Trulte med to små Skrevet 16. mars 2013 #11 Skrevet 16. mars 2013 Ja jeg har også hørt og lest så mye forskjellig så derfor ble jeg så nyskjerrig. Dette er mitt første barn og jeg har jo alltid hørt at det er vanlig å gå overtid med førstemann, så jeg får vel bare vente og se hva som skjer. Høres ikke fristende å gå overtid, men kanskje heller det en å få et for tidlig født barn. Men så lenge de kommer etter uke 37 regnes de ikke som premature termin er alt fra 3 uker før og 2 uker etter termindatoen din. Tror de fleste er lei på slutten, overtid frister ikke Anonym poster: 51ef09ae0ddacd8009a929e833f94e3f Det er jo bra! Jeg nyter å gå gravid, men det blir nok tungt og varmt i løpet av sommeren så det blir nok godt å få henne ut da
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #12 Skrevet 16. mars 2013 Ja jeg har også hørt og lest så mye forskjellig så derfor ble jeg så nyskjerrig. Dette er mitt første barn og jeg har jo alltid hørt at det er vanlig å gå overtid med førstemann, så jeg får vel bare vente og se hva som skjer. Høres ikke fristende å gå overtid, men kanskje heller det en å få et for tidlig født barn. Men så lenge de kommer etter uke 37 regnes de ikke som premature termin er alt fra 3 uker før og 2 uker etter termindatoen din. Tror de fleste er lei på slutten, overtid frister ikke Anonym poster: 51ef09ae0ddacd8009a929e833f94e3f Det er jo bra! Jeg nyter å gå gravid, men det blir nok tungt og varmt i løpet av sommeren så det blir nok godt å få henne ut da Ja, hvis du når uke 37 kan du i hvert fall bare senke skuldrene og ønske henne velkommen:) da er de aller aller fleste ferdig utviklet, men det finnes sikkert unntak såklart. Men etter uke 37 er det bare vekta og lengden det går på ja sommeren blir nok tung som høygravid, så ikke noe å frykte om du får hilse på henne et par uker før termindatoen Anonym poster: 51ef09ae0ddacd8009a929e833f94e3f
Påskekylling <3 Skrevet 16. mars 2013 #13 Skrevet 16. mars 2013 Folk sier mye forskjellig ja, men virker aom alt fra en uke før til en uke etter er det aller mest vanlige. Dog er det nesten psykisk viktig å heller prøve å stille seg inn på å gå over enn å tenke at den kan komme når som helst fra 3 uker før. Da blir ventetiden veldig lang Selv har jeg termin i dag, håper det skjer snart selvsagt, men ser uansett enden på det nå, er vel max 10 dager igjen uansett Tenk positivt og hold ut, de kommer når de er klare Håper min kommer selv bare, så jeg slipper igangsetting!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #14 Skrevet 16. mars 2013 Hadde ingen modningstegn før vannet gikk kl 03 på natta, 11 dager før termin ;-) Fødte faktisk dagen før ei venninne som hadde hatt masse modningstegn i en hel ukebog som jeg var såå misunnelig på, hehe :-) Anonym poster: 468c515e34ce0d4ca50aa65ccc990b95
Gjest Trulte med to små Skrevet 16. mars 2013 #15 Skrevet 16. mars 2013 Folk sier mye forskjellig ja, men virker aom alt fra en uke før til en uke etter er det aller mest vanlige. Dog er det nesten psykisk viktig å heller prøve å stille seg inn på å gå over enn å tenke at den kan komme når som helst fra 3 uker før. Da blir ventetiden veldig lang Selv har jeg termin i dag, håper det skjer snart selvsagt, men ser uansett enden på det nå, er vel max 10 dager igjen uansett Tenk positivt og hold ut, de kommer når de er klare Håper min kommer selv bare, så jeg slipper igangsetting! Masse lykke til med en spennende tid!! Håper du slipper å vente så lenge til før babyen din er i armene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå