Gå til innhold

FB logger ALT :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nifst! Går jeg inn på aktivitetsloggen og krysser av for "Inkluder kun meg aktvitet", så kommer ALLE personsøkene mine opp. Der var dem gitt, alle eksene, fiendene og andre noksagter; dokumentert og loggført hva jeg snoker på...

Kjennes ikke bra om PC eller nettbrett pålogget FB skulle havne på uvedkommendes hender.

Jeg er så FB newbie, at jeg var faktisk ikke klar over at så mye logges :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En viktig regel når man ferdes på nettet generelt er at alt du foretar deg -kan- spores. Alt du skriver lagres. Alt du legger ut kan komme i gale hender.

Skrevet

Og enda skumlere, tenk om dette plutselig blir offentlig .

Noen som forresten vet om hvordan man kan slette samtalelogg, er det i det hele tatt mulig.

De blir jo bare arkivert.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva.? Finnes ikke den jeg...?

Skrevet

Fikk ikke opp noen av mine søk på folk jeg ikke er venner med! Var det det du mente HI?

Anonym poster: 8e0aa75fe7032020d7a1d15d75d01614

Skrevet

Oi der fant jeg det og slettet alt ;)

Anonym poster: 8e0aa75fe7032020d7a1d15d75d01614

Skrevet

Andre finner da ikke dine søk? De er loggføt på din profil, men er ikke åpent for andre, verken for de du er venner med, eller ikke venn med. I så fall må det være noe galt med innstillingene dine.

Skrevet

Jeg er veldig forsiktig med hva jeg publiserer på nettet, men var ikke klar over at et søk på et tilfeldig navn fra barneskolen faktisk ble logget;ja faktisk ALLE søk...

Skrevet

Andre finner da ikke dine søk? De er loggføt på din profil, men er ikke åpent for andre, verken for de du er venner med, eller ikke venn med. I så fall må det være noe galt med innstillingene dine.

Skjønner nå skrekken at det var om noen skulle snike på din påloggede profil... Men har dere så mange lysskye søk da? ;)

Skrevet

Nei, alle ser ikke mine søk, kun meg, er klar over det. Men om noen låner PC og jeg er pålogget FB, kan de gå inn og sjekke på meg hva jeg har søkt.

F. eks en nosy venninne spør om å få låne mitt nettbrett/PC for å google noe eller bestille kinobilletter. I bakgrunnen ligger FB pålogget. Da kan hun gå inn i mine innstillinger og få frem hvem jeg søker på. Mannen kan gå inn på min PC og se om jeg ikke logger meg av og det gjør jeg jo ikke alltid.

Skrevet

Hjelp, ekkelt!! Hvordan kan jeg slette???

Anonym poster: a74f4b92063880713aa4faca92e14f45

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan noen forklare hvordan jeg finner dette?

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Oi, åssen finner jeg dette ? :-/

Skrevet

Kan noen forklare hvordan jeg finner dette?

Velg Aktivitetslogg fra forsiden, så haker du av for Inkluder Kun meg aktivitet

post-722239-0-66634800-1363433266_thumb.jpg

post-722239-0-10400500-1363433281_thumb.jpg

Skrevet

Nei, alle ser ikke mine søk, kun meg, er klar over det. Men om noen låner PC og jeg er pålogget FB, kan de gå inn og sjekke på meg hva jeg har søkt.

F. eks en nosy venninne spør om å få låne mitt nettbrett/PC for å google noe eller bestille kinobilletter. I bakgrunnen ligger FB pålogget. Da kan hun gå inn i mine innstillinger og få frem hvem jeg søker på. Mannen kan gå inn på min PC og se om jeg ikke logger meg av og det gjør jeg jo ikke alltid.

Det løser du jo enkelt ved rett og slett bare logge av. :løsningsorientert:

Anonym poster: 7c1759856a7bf156a861cf5fd659526f

Skrevet

The art of stating the obvious.

Jeg kan så klart logge meg av, men det er ikke alltid det er praktisk. Hvis jeg sjekket FB en gang om dag, hadde det gått an, men det er upraktisk å logge seg av og på for hver gang man skal sjekke noe.

Skrevet

I min aktivitetslogg står det jeg forventet, nemlig aktiviteten min: hvilke statusmeldinger jeg har lagt ut, hvilke bilder jeg har lagt ut, hvilke meldinger jeg har kommentert på, hvilke ting jeg har trykket "liker" på, hvem jeg har lagt til og slettet av venner osv.

Det står ikke hva jeg har søkt på, hvilke profiler jeg har sett på osv. uten at det er en faktisk aktivitet inne i bildet.

Anonym poster: 1f6414217a44a77b44b14589333ee8aa

Skrevet

Vil du være spesiell i disse dager gjør det som meg: ikke bruk facebook. Jeg har ingen interesse å selge meg og informasjon om meg til en amerikansk konsern som logger absolut alt jeg gjør, der det ikke er mulig å slette ting og som selger den informasjonen jeg gir til reklamebedrifter.

Husk: hvis det ikke koster noe, er DU varen.

Anonym poster: 0e3f7fc2993509a6719cf4aa18e6f18b

Skrevet

The art of stating the obvious.

Jeg kan så klart logge meg av, men det er ikke alltid det er praktisk. Hvis jeg sjekket FB en gang om dag, hadde det gått an, men det er upraktisk å logge seg av og på for hver gang man skal sjekke noe.

Da får du leve med det.

Ellers så tar det kanskje så mye som 5 sekunder å logge på FB, så jeg skjønner jo at det er veeeldig upraktisk å logge seg av og på hver gang man vil sjekke noe.

Jadda...

Skrevet

I min aktivitetslogg står det jeg forventet, nemlig aktiviteten min: hvilke statusmeldinger jeg har lagt ut, hvilke bilder jeg har lagt ut, hvilke meldinger jeg har kommentert på, hvilke ting jeg har trykket "liker" på, hvem jeg har lagt til og slettet av venner osv.

Det står ikke hva jeg har søkt på, hvilke profiler jeg har sett på osv. uten at det er en faktisk aktivitet inne i bildet.

Slik ser det ut hos meg. Jeg har selvsagt fjernet mitt navn og den personen jeg søkte på.

post-722239-0-13771700-1363434398_thumb.jpg

Slik står mine søk listet opp.

Skrevet

Det jeg har søkt på ligger ikke logget når jeg logger meg på pcen min. Men på telefonen min så ligger ALLE jeg søkt på.

Blir stressa jeg, har søkt på en fyr jeg har vært litt småforelska i mange ganger, håper ikke mannen har sett det da :S

Anonym poster: 36c3e24084b8966ebef4f58c3bbcff4f

Skrevet

Hvordan sletter en loggen??

Anonym poster: a74f4b92063880713aa4faca92e14f45

Skrevet

Hvis du gå inn på aktivitetsloggen og haker av for "include only me activity", så ser du alle dine søk......

Anonym poster: 08deaa5412da1b3ce5d1d443f37287e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...