Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, bare for å klarifisere, ikke noe kinky greier mellom meg og mannen.

Men junior, som fikk nye klær i går, har lagt sin elsk på en t-skjorte med batmansymbol på, og som toppen på kaka, med kappe som festes med borrelås på skuldrene. Det var ikke snakk om å få av verken kappe eller skjorte før luren, så nå ligger det en liten batman oppe og sover søtt. Et bamaklistremerke i panna og sjokolade i munnviken etter hhv lunsj og baking av sjokoladeboller. Det er helg ja.

Åh, den som var barn igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAhahahaha, her er det omvendt!!!

Junior her fikk en pysj for en stund siden, også med kappe som festes på skuldrene med borrelås.

Den vil han heller ha på på dagen enn på natten.

Såe, skal vi bytte?

Så her springer Batman rundt i pysjen.

Søtnoser :)

Gjest sug lut
Skrevet

Hvorfor finnes det ikke slikt til voksne? En liten søt catwoman-pysj som ikke var sexy lakk og lær, bare deilig og pusebløt, som jeg kunne gå i på døgnbasis?

Ps, ta bilde av Batmennene, det kommer snart en tid hvor de nekter for at de noensinne var opptatt av noe så barnslig...

Skrevet

Her tas det både bilder og film :) Er sjeleglad for at mobilen har funksjoner til begge deler i våre dager, ellers hadde det blitt stusselig i fotoarkivet.

Støtter opp om catwomanpysj. Gjerne med hale :D

Gjest sug lut
Skrevet

Eller mer korrekt, her:

http://www.spencerso...n-ls-anatom-sm/

Fordelen med den er at så lenge du står mot en urban kveldsbakgrunn ser det ut som du har fått kroppen til Catwoman også (sjekk med forstørringsfunksjonen).
Skrevet

Åh, jeg ønsker meg Catwomanpysj også, men gjerne en blanding så man også kan forveksles med Trinity i Matrix altså.

Skrevet

Eller mer korrekt, her:

http://www.spencerso...n-ls-anatom-sm/

Fordelen med den er at så lenge du står mot en urban kveldsbakgrunn ser det ut som du har fått kroppen til Catwoman også (sjekk med forstørringsfunksjonen).

Det passer meg utmerket. Her er det mørkt størstedelen av året! Urbant derimot, skorter det på. Får satse på noen ildfluer på sommerstid.

Gjest sug lut
Skrevet

Pms-pysjen er jo gullande god, den kan imidlertid i sin optimistiske utforming virke provoserende på andre innsatte, så på farmen må den kun brukes av pmsere i isolat. Siden jeg bør i isolat uansett vil jeg def ha den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...