Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Kjenner jeg blir litt oppgitt..bf kom her nå og hentet barnet vårt på 23 mnd. Med seg i bilen hadde han en jente. Han har barnet vårt fra lørdag-søndag annenhver helg, og en overnatting i uken. Vi ble kastet ut i sommer, og har egentlig hatt et anstrengt forhold siden, fordi han har komt med falske anklager til bv. Den saken er henlagt, og retten finner heller ingen holdepunkter i det han sier. Barnet vårt sliter etter å ha vært på samvær med ham, og det har h*n gjort siden i sommer. H*n har vært urolig i magen og stresset, og nå kommer i tillegg dette. Jeg vet at jeg har ingenting med dette overhodet, men jeg blir bare så oppgitt mtp barnet vårt..h*n ser faren såpass lite at jeg syns h*n fortjener den tiden med bare han når han først må ha samvær. Jeg syns det er for tidlig å involvere barnet, selvom jeg vet at det kan gå bra. Han tenker kun på seg selv, og jeg syns det er utrolig dumt at han ikke kan skjønne det selv.. Dette var rett og slett toppen på kransekaken for min del, etter hvordan han har oppført seg siden i sommer mot oss begge... Huff, det var deilig å få luftet litt tanker.. Anonym poster: 980396fed1879af0c2c93c39f0ba686c
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Hva med å ha samvær med tilsyn? Har problemet selv med bf er så lei at de kan være så egoistiske de bare vil pg vi mødre skal tilrettelegge for at de kan få kontakt. Er sint inni meg idag! Anonym poster: 3edfd871d4dbbc68c4a707771f05d37f
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Hva med å ha samvær med tilsyn? Har problemet selv med bf er så lei at de kan være så egoistiske de bare vil pg vi mødre skal tilrettelegge for at de kan få kontakt. Er sint inni meg idag! Anonym poster: 3edfd871d4dbbc68c4a707771f05d37f Skulle helst sett at det ble sånn, men nå skal vi ikke inn igjen i retten før om noen mnd, så jeg får se hva som skjer da. Han har fått så utrolig mange sjanser, og jeg lurer bare på når grensen er nådd for rettssystemet. Jeg er også utrolig sint! Syns det er hjerteskjærende å se på barnet mitt som tydelig sliter etter å ha vært på samvær med han, også kan jeg ikke gjøre noe med det fordi det er ingen som tror meg... Det første jeg skal gjøre på mandag, er å purre på fvk...vi har stått i kø siden ifjor, og det er uaktuelt å stå en mnd til.. Hi Anonym poster: 980396fed1879af0c2c93c39f0ba686c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå