lille trollungen Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Vi har voksi classic etter førstemann, men jeg har så klart funnet RisaRosa og forelsket meg i deres vognposer! Er det noen som har noen erfaringer?
Barneleddgiktsmamma Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Jeg har også forelsket meg helt i risarosa posen i ene fargekombinasjonen! Den er nydelig og hadde passet så perfekt i vognen vår *sukk* Meen, den er jo bare foret med en dundynepose. Eller noe i den dur. Jeg ser ikke for meg at den kan holde en sovende baby varm gjennom hele vinteren og for å bli en mellomårspose er den da aaalt for dyr. Jeg har hatt flere ulike typer gjennom de 13årene jeg har hatt barn. Kvaliteten har forandret seg betraktelig. Når eldste var lita hadde jeg en simo pose med omtrent samme opplegg som risarosa posen, jeg måtte ha dyne over den gjennom vinteren og teppe rundt bena i selve posen. På de verste dagene tydde jeg til en lånt voksipose. Da var de ikke engang laget med ull.... Jeg er redd risarosa posen kan bli som posen jeg kjøpte i god tro til andremann. Der var babybena kalde selv med ullteppe både rundt bena i posen og over. Hadde den hatt et annet innhold hadde jeg bestilt tvert. I akkurat den fargekombinasjonen jeg har forelsket meg heeelt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå