Gå til innhold

samvær sykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er den hersens samværsdagen igjen og igjen kommer bf syk til samværet.

Hva gjør man med det? Har sagt han ikke bør komme når han er syk for vil ikke at han skal smitte barnet men det trenger bare ikke inn.

For meg virker det som han tenker på seg selv og ikke barnet.

Barnet er snart 2 år og han ser han bare engang i mnd for han har ikke tid mer.

Har ikke lyst til å være bitch for hvis faren ønsker kontakt så er det vel og bra men kan han ikke se barnets beste.....arrrghhhh

Anonym poster: 3e59d2c4b4e6ce78194b3035d106c474

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samvær med far er viktigere enn om ungen blir forkjøla en runde til, særlig når det er så sjelden. Du sender vel ikke bort barnet om du selv er syk heller?

Anonym poster: cee9cc7a8c838c0b81b7811f67783f47

Skrevet

Så å bli syk minst 4 dager hver mnd er det beste for barnet...jøss

Jeg er så og si aldri syk selv...hvis far kunne tatt alle de sykt barn dagene hadde det ikke vært noe problem men siden jeg har kun 20 dager og må bruke det dobbelte så blir det litt for dumt

Og er det virkelig nødvendig å komme hit når man er syk? Altså samværet er i 4 timer for far har ikke tid til mer og interesserer seg kun for barnet i 30 min. ..nei vet du hva.

Jeg tror ikke du hadde ønsket å ha sykt barn hver mnd pga at noen absolutt skulle komme når de var syke til deg

Skrevet

Far er ikke "noen." Far er far. Barnet behøver å kjenne sin far, og om dette er tilbudet som er så er det viktigere enn om far i blant er syk.

Jeg betviler veldig at du har sykt barn fire dager hver måned på grunn av at far er syk ved samvær. I så fall har far alvorlig immunsvikt og det må man leve med.

Det er selvfølgelig et alternativ å tilby far samvær på andre tider, når han er frisk. Men du kan ikke nekte samvær på dette grunnlaget, og det ville også være aldeles tåpelig.

Anonym poster: cee9cc7a8c838c0b81b7811f67783f47

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Er far syk eller er han "syk"? Litt snålt å alltid bli syk når man skal ha samvær med barnet sitt.... Er han interessert i å ha samvær eller har han så dårlig immunforsvar at han kanskje burde tatt en skikkelig sjekk hos legen?

Skrevet

Hvorfor betviler du det?

Far er far ja men jeg er ikke enig med deg i det hele tatt at det er så viktig å ha samvær når far bryr seg minimalt. Hvis han hadde brydd seg så hadde jeg kunne leve med det men når han gir så og si faen i barnet mens han er her. Han " leker" med han i 30 min resten skal han sitte å se på han leke kommandere barnet til å være stille forvente å bli servert og vbis jeg ikke er prater med han slik som han ønsker så sitter han i sofaen og furter. ..jaja kjempebra samvær.

Ikke nok med det far forskjellsbehandler barna sine noe veldig. .

Nei her må man komme med livshistorien sin før det går an å kritisere far...far er jo hellig

Skrevet

Er far syk eller er han "syk"? Litt snålt å alltid bli syk når man skal ha samvær med barnet sitt.... Er han interessert i å ha samvær eller har han så dårlig immunforsvar at han kanskje burde tatt en skikkelig sjekk hos legen?

Konstant forkjølet og smådårlig...han har ett barn til i barnehagealder slik at han ikke blir frisk...

Litt " syk" er han og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...