Anonym bruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Etter påske skal jeg starte på prosjekt sommer 2013. I dag veier jeg 70 kg, er 172 høy. Har en fettposent på hele 30 :-O. Grunnen er nok dårlig kosthold og mye overtid med overtidsmat i det siste. Jeg har satt opp måltidsplaner mange ganger, men klarer ikke holde meg til de. Derfor skal jeg prøve herbalife. Mannen min trener styrke og har proteinspulver, men de smaker bare så for j.... Har smakt på herbalife og synes denne smaker ti ganger bedre, så går for denne, supplerer med proteintilskuddet de har og en av restore fra 24 serien. Jeg går fra å sitte stille hele dagen og spise mye brød ++ til følgende: Bytte ut frokost og kveldsmåltid med shake. Spiser lunsj og middag, men skal prøve å holde porsjonkontroll. Håper shakene gjør magemålet litt mindre på sikt. Jogge 5km * 3 hver uke. Resterende dager skal jeg bruke jillians 30 days shred, jeg kommer meg ikke på treningsstudie, så må finne noe jeg kan gjøre etter barna har lagt seg. Kommer til å ta restore shaken etter dette. Hva tror du? Noen inspill? Som sagt har jeg allerede prøvd å bare legge om til et godt kosthold, men siden jeg jobber mye og resten av tiden er alene med ungene, så innhenter tidsklemma meg gang på gang. Anonym poster: ac693bd9b355eaa8f5979a3f9864c900
Bustetroll Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Jeg syntes herbalife smakte så vondt at jeg brakk meg. Måtte styrte den for å ikke spy. Lykke til da, du klarer det nok:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå